Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

så var forumet dött igen

August 29 2002 at 8:54 PM
Achtung kEine menschen  (no login)

-
Så dog forumet igen och det kommer stå tommt ytterligare nått år.

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)

Ja attans

August 30 2002, 9:04 AM 

Det har inte varit så här dött någon gång sen jag började delta lite mer flitigt. Det beror väl på att skolan har börjat och alla har fått för många läxor. Eller att semester/sommarlov är slut och alla är jättesugna på att börja plugga/jobba igen.

Eller så beror det på att alla bara sitter och skakar i väntan på Crossroads of Twilight.

Hur som helst kommer det inte att vara dött i något år utan exakt ett halvt eftersom då har CoT kommit ut och då lär det bli fart igen. Finns säkert massor att prata om då. Fast det är konstigt att det inte pratas så mycket om Glimmers. (Jag har inte läst den ännu).

Jiarmai
(no login)

Ssshhh.....allow me to tell you a tale..

August 30 2002, 3:57 PM 

Tystnaden var total sedan bud om ett försenat manuskript nått det skandinaviska forumet. Det ramaskri som följde inom var och en var tillräckligt för att kunna höras än idag. Ty alla visste att det inte fanns mycket kvar att spåna över då det mesta redan hade dryftats om på ett eller annat sätt.
Ej heller orkade agitator skrået hålla sin fana högt då även deras nerver var spända som bägsträngar och deras så kallade sarkasmer började likna illa dolda neuroser skapade av högt testoseron tryck buffrat av diverse erotiska inslag från cyberrymden.
Ur denna tystnaden kom de förlorade lammen tillbaka till skocken från allehanda äventyr borta från det vanliga bräkandet. Det började närma sig utfodring. Det första lilla lammet står än idag och väntar tålmodigt på att de andra ska våga sig fram och stämma upp i en bräkfest. I väntan på det så lockar ho' med attraktiva förslag som "Glimmers" utan att förstå att det redan är smakat och slukat.

Kom, min lilla vän. Anslut dig till den rovlystna skaran som väntar utanför betesmarken. Låtom oss inte vara får som får (förlåt mig ) utstå smärtor från husbonden. Låt oss vara likt vargar i väntan på att ett får ska ge ifrån sig ett oförsiktigt "bää" så att vi kan slita denne itu enligt de ramar och föreskrifter som vi av naturen följer.

När det riktiga utmaningen kommer smygandes vid skymningens vägskäl ska vi alla samlas för att studera det innan vi påbörjar våra attacker.

nova
(no login)

fullt. pröva med nästa.

August 30 2002, 4:05 PM 

hm.. det har väl varit dött länge nu, inte bara sista tiden. Och det är nog rätt det här om skolan och så, jag själv har inte plats för nåt annat än impressionister, döda galna konstnärer och spanska verb just nu i huvudet. Veckorna bara flyger iväg, snart är det väl jul...

Paw/Mort
(no login)

Jairmai: Har du sökt för det där? Hjälp alltså.. :) (nt)

August 30 2002, 8:11 PM 

NT FÖR HELVETE!

Jiarmai
(no login)

För mycket litteratur analys påverkar en... :) (nt)

August 31 2002, 12:23 PM 

nova
(no login)

ujdå

August 31 2002, 5:47 PM 

hehe.. alla som läser wot blir nog lite schizo tillslut. om man läser endel poster på wotmania där de pusslar ihop helt otroliga historier om vem som egetnligen är vem så börjar man faktiskt bli lite orolig. men visst är det så att vem som helst i böckerna kan visa sig vara någon helt annorlunda och att man därför synar allt personerna gör för att hitta något felaktigt och därför inte kan vara säker på nån av figurerna tillslut... jag undrar jag om inte jordan har fått en släng av den gamla hederliga schizo flunsan...

uh... det här blev lite tilltrasslat kände jag...

Nynaeve
(Login Anna-2)

Jättesnyggt.

September 2 2002, 9:27 PM 

Gör så där oftare, va? Det lättar upp stämmningen lite. Jo jag har ett förslag, ett jättedumt förslag. på den tiden när det fanns många böcker på en gång, när serien inte var fullt lika berömd, då dök det upp en massa mysko saker, som vi kanske får se igen. men vad jag menar är att eftersom det fanns så mycket så hann vi (eller ni - jag var inte med på den tiden) inte gå igenom allt så noga. vad sägs om att se över lite igen? det här med Bela, t.ex... vad är hennes roll?

psst... häråt!

Current Topic - så var forumet dött igen  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement