Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Nollning.....Tvi!

September 2 2002 at 5:53 PM
Jiarmai  (no login)

-
Såg den där dokumentären "frackar och nollor" el nåt om inspark på gymnasium. Fy faan! Men jag kan ändå förstå varför man tvingar sig igenom det. Vad jag inte kan förstå är hur man kan stå för pinandet. Jäkla faschist fasaner. Och nu undrar jag om det finns ngn modig själ här på forumet som vill posthuggas lite kring detta?

Respond to this message   
AuthorReply
Julle
(no login)

sure babe!

September 2 2002, 8:19 PM 

Jag tycker att de som nollade inte ska känna nån sort skuld alls. De som inte ville vara med o dricka gammal surströmmingsfilmjölk slapp och det enda de missade var EN fest. EN. I min mening får de skylla sig själv. För de är idioter

Nynaeve
(Login Anna-2)

Dig hade jag nästan glömt,

September 2 2002, 9:48 PM 

du har inte hört av dig så mycket på sistone, va?

Julle
(no login)

nepp

September 3 2002, 9:24 AM 

skolan har börjat...sen finns det inget att säga heller

nattens dotter
(no login)

Vidrigt!!!

September 4 2002, 8:42 PM 

Jag har också sett det, och det var balnd det värsta jag har sett om nollning.
Jag jan garantera att högskolenollningen inte är ett dugg så där!
(I alla fall har jag personlig erfarenhet av Linköping)
Den nollningen är bara rolig.
Man får typ spexa för folk eller muta fadderierna under tävlingar (kan jämföras lite med frackarna, men inte lika taskiga)
Eller kidnappa fadderiet! (Fast vi bjöd dom på mat sen)
Eller tävla om hur många man kan få in i en bil
(Går 20 st i en liten ford).
Typ såna saker.
Min gymnasienollning var för övrigt "ingenting" för året innan hade det blivit ett jäkla liv när en tidning skrev om vad som hänt i grannstaden!
/Bara positivt från nollning

(no login)

Oxå

September 5 2002, 7:10 AM 

Har samma erfarenheter av nollningen som du. Även gymnasienollningen var helt ok och gick i ungefär samma stil. Men det är trots allt ganska ovanligt. Berzan är lite speciell och förhoppningsvis är den det fortfarande. Högskolenollningen (Linköping) är bara så mycket seriösare än allt annat. Folk är helt enkelt vuxnare. MEN, det finns alltid exempel på urflippade saker även där. Det beror helt på folket. Vissa personer ska helt enkelt inta ha ansvar över andra.

Jiarmai
(no login)

Julle thy name is Egon. nt

September 5 2002, 11:38 AM 

Julle
(no login)

varför?

September 5 2002, 1:14 PM 

Fjortisarna fick vad de förtjänade. Vill man bli förnedrar för att få dricka sprit så får man väl bli det, och det ska vara ordentligt.

Aelindil
(no login)

jag får ju inte glömmas.

September 5 2002, 8:00 PM 

torsda idá ingen läxa. fede. kan sitta har o skriva en rad. jaja skulle bara in o glutta litta. haaaaj

Aelindil
(no login)

Min gymnasie nollning

September 5 2002, 8:03 PM 

Skedde för typ tre veckor sen. Skulle ha ansjovis sill i munnen o växla över den till kamraten (uärk). Sen skulle vi borsta tänderna. Spotta de i en hink. Sen fick vi dela på de i varsitt nubb glas o svepa det. Härligt. inte alls farligt. mådde lite illa kanske men de får man ta.

Nyn
(Login Anna-2)

nä, nä. som om man kunde glömma dig!

September 5 2002, 9:56 PM 

Det är lite lättare än att glömma att man har skola efter lovet. ska inte bråka, ska inte bråka, SKA INTE BRÅKA! ) Titta, jag kan!

nattens dotter
(no login)

Bluääärk (nt)

September 6 2002, 3:51 PM 

Jag spyr...

Aelindil
(no login)

Duktigt Nt

September 6 2002, 8:52 PM 

"Would it be the same, if i saw you in heaven"

Julle
(no login)

varför?

September 7 2002, 1:24 PM 

säg inte att det var för att få gå på nån sorts fest för då är du vad man kan kalla för en IDIOT

kths nollning var skön, vi fick: Sitta i gräset och dricka kaffe och äta bullar och småprata o ha det allmänt trevligt..o på kvällarna dricka öl oäta god mat o samtala o ha det allmänt trevligt

Aelindil
(no login)

för nån fest?

September 7 2002, 2:36 PM 

ne för fan. Vi gick en idiot runda o skulle svara på frågor o göra saker. Mitt lag vann, vi var äckligast.

Julle
(no login)

hehe

September 7 2002, 3:33 PM 

härligt...skulle dock ALDRIG gör nått sånt..idiotiskt liksom

Aelindil
(no login)

första intrycket ;) NT

September 8 2002, 7:06 PM 

det e viktigt

Rebecca
(no login)

Min nollning var faktiskt inte så farlig

September 15 2002, 11:39 AM 

Det var riktigt roligt faktiskt!

Current Topic - Nollning.....Tvi!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement