|
hmm (meningslöst)October 7 2002 at 9:16 PM | Julle (no login) |
| - undrar när jag ska ha tid att läsa den nya WoT boken..så hektiskt som mitt schema och liv är nu kommer det säkert dröja till sommaren innan jag hinner läsa den i lugn o ro..wiiie |
|
| Author | Reply |
Tj (no login) | usch fy | October 8 2002, 2:51 PM |
Om du ska vara märkvärdig, kan jag väl också vara det.
ahemm... Det värkar ganska onödigt för mig att läsa det nya boken, för jag läste ut den förra engelska boken på mindre än fyra dagar. Meningslöst tycker jag.
Boken var väldigt bra men FYRA dagar! Så upptagen som jag är får jag inte plats med det på mitt schema. Kanske den 21/8...nä det går inte för då ska jag äta lunch med kungen ingen. suck
ps. Den som inte märker att detta medelande dryper av sarkasm kan räcka upp en hand. |
|
Julle (no login) | tönt | October 8 2002, 3:15 PM |
du gör mig glad. för det är kul att veta att det trots allt finns folk som borde skjutas. Även om samhället försöker lära oss att alla är lika mycket värde o sånt men så kommer du och bevisar att det finns ånminstonde EN som borde dö pga sin idioti. Förhoppningsvis är du den enda och din idioti kommr leda till att du dör medans du försöker andas.
puss |
|
Nyn (no login) | ide | October 8 2002, 10:12 PM |
du kan ju alltid bli sjuk och läsa hela dagen!
fast... då borde du kanske vänta tills president bush kommer på besök. :D |
|
Nyn (no login) | Tråkmåns [NT] | October 8 2002, 10:15 PM |
|
Tj (no login) | hehe | October 8 2002, 11:03 PM |
|
Julle (no login) | jupp | October 9 2002, 6:40 AM |
|
Sang-drax (no login) | Dock har han en poäng | October 9 2002, 5:55 PM |
Jag läser just nu dubbla kurser på Universitetet, 30p. Ändå har jag hur mycket fritid som helst.
Dessutom gäller det att prioritera, WoT eller skolan = lätt val  |
|
Julle (no login) | ojoj | October 9 2002, 8:25 PM |
läser på kth, första året teknisk fysik. Då har man lite fritid men den går åt till att ha ångest över tentorna. Som kommer vara sjukt svåra. Plus att jag träffar mina vänner o sånt oxå men jag antar att om man inte har några vänner så kanske man har hur mycket tids att läsa WoT. Hur som helst är Tj en tönt. Och antagligen nån som postar här relativt ofta men vågar inte skriva sitt eget namn. Ful tönt alltså |
|
Tj (no login) | ajaj | October 9 2002, 11:28 PM |
Ledsen om jag sårade dina känslor.
Det värkar som om jag träffade helt rätt eftersom du tog det så hårt.
Hur som helst har jag bara postat här en gång innan och är lite ovan vid forum, Jag trodde att man kunde skoja med folk utan att de fick mord tankar.
Själv tycker jag att du värkar lite töntig, men om fler tycker att jag var för hård mot stackaren så får jag väl be om förlåtelse.
|
|
Anonymous (no login) | ha | October 9 2002, 11:43 PM |
Det värkar som en förträfflig ide, fast jag vågar nog inte använda den mot Bush, han värkar lika aggresiv som Julle. Vem vet vad Bush hade tagit sig till, kanske hade han förklarat krig och låtigt mig dö medan jag andades.
Det är ju inte varje dag man får träffa mig.  |
|
Tj (no login) | revidering | October 9 2002, 11:50 PM |
oj glömde att skriva mitt namn på förra posten, var bara tvungen att påpeka det (folk kanse tror att jag gömmer mig bakom andra identiteter) |
|
Sang-drax (no login) | Varför har du tid med detta forum då? Är vi dina enda vänner? (nt) | October 10 2002, 12:59 AM |
|
Sang-drax (no login) | Nyn: Det funkar inte så | October 10 2002, 1:02 AM |
På högstadiet kunde man bli sjuk och stanna hemma och ha det trevligt.
Detta fungerar ej på universitetet. Du väljer själv hur många föreläsningar du går på. Sen är det upp till dig att klara tentan eller ej... |
|
Julle (no login) | uppenbarligen gör du det (nt) | October 10 2002, 6:00 PM |
|
Julle (no login) | mmm | October 10 2002, 6:04 PM |
Tog det inte hårt utan vart mer sur för att du fattade helt fel vad jag menade o sen så trodde du att var ball genom att vara jättesarkastisk.
Ja man får skoja men det du sa var inte att skoja, det var att försöka vara bättre än mig o försöka få mig att känna mig sämre (jag vet detta eftersom jag älskar att göra samma sak själv, men bara när folk förtjänar det och det gjorde inte jag i detta fall)
Jag tycker du verkar töntig. Vem har rätt? Du? Jag? vem vet och vem bryr sig. Jag kommer dock alltid se dig som en ful tönt och sen vad alla andra tycker om mig här skiter jag fullkommligt i. Eftersom jag vet mer om WoT än du. =) |
|
Julle (no login) | nej | October 10 2002, 6:07 PM |
ni är inte mina vänner alls. Ni är bokstäver på en sida på internet. Tror knappast att jag skulle kunna bry mig mindre om er än vad jag redan gör. Och jag hoppas för guds skull att ni tycker likadant om mig. Annars blir jag mörkrädd.
Och jag gör oftast flera saker samtidigt. Som nu tex så pratar jag i telefon oxå. Plus att jag väntar på att min fader ska komma hem med min väska med mina läxor i som han snodde. Typ. |
|
Tj (no login) | Ok | October 10 2002, 8:08 PM |
Vad ville du ha sagt, som jag missförstod?
Va bra att du vet så mycket om wot, då kanske du kan hjälpa mig med min fråga om Padan Fain. |
|
Julle (no login) | detta | October 10 2002, 10:07 PM |
|
Sang-drax (no login) | Sensmoralen bör vara | October 11 2002, 1:16 AM |
Läs du din WoT, det finns omtentor.
Å andra sidan blir väl inte böckerna sämre av att aman väntar med att läsa dem. |
|
Julle (no login) | hehe | October 11 2002, 1:27 PM |
ja det finns om tentor men till dom behöver man plugga oxå. Skolan e sjukt stressig. |
|
Nattens Dotter (no login) | Precis (off topic) | October 11 2002, 8:32 PM |
Jag läste Y i Linköping.
(Y= kombination av Teknisk fysik och elektroteknik på Civilingenjörsnivå)
Helsjukt med skola alltså!
Man hade inget liv och ändå gick allt åt helsike.
Numera går jag därför elektroteknik på högskolenivå.
Går mycket bättre förutom just nu då vi haft tre labkurser samtidigt och ofta haft kvällslabbar!
Försök själva att labba från 8 till 21 (tre labbar) med bara en timmas lunch på hela dagen! |
|
Julle (no login) | word. | October 11 2002, 10:23 PM |
man blir helt tokig...läste du Termodynamik? |
|
Aelindil (no login) | gymnasiet e ungefär samma sak | October 12 2002, 10:37 AM |
man märkte ganska snabbt at de gamla vanliga tricken inte funkar alls. även om det säkert e långt ifrån lika jobbigt som universitetet. |
|
Julle (no login) | hehe | October 12 2002, 11:55 AM |
så är de alltid..på högstadiet tyckt eman de var jobbigt, sen vart det jobbigt på gymnasiet och man längtade tillbaka till högstadiet. Nu på högskola framstår gymnasiet som ett dagis där det svåraste att göra är att lägga fyrkantiga klossar i fyrkantiga hål. |
|
Nattens Dotter (no login) | Nej... | October 12 2002, 3:30 PM |
Jag läste bara ett år.
Vi började med tre mattekurser + en fysikkurs.
(Grunk=grundkurs analys och linjär algebra.)
Sedan läste vi kretsteori, digitalteknik, analys B
vektoranalys(hoppade av efter två lektioner) och tekniska beräkningar.
Tog hela 7.5p det året!!!*snyft* |
|
Aelindil (no login) | ujujuj...får väl se fram emot att jobba. NT | October 13 2002, 11:26 AM |
|
Julle (no login) | lycko dig | October 13 2002, 5:52 PM |
termo är helvete, död, och briteny spears på samma gång |
|
Nyn (no login) | åhh... | November 20 2002, 6:01 PM |
jag tycker mig ana en sressad, pressad själ bakom det coola uttryckssättet. |
|
|
|
|