|
Vem ska Rand välja?November 10 2002 at 11:39 PM | Elise (no login) |
| - Okej, okej jag VET att det är en massa snack om att Aviendha, Min och Elayne ska dela lite halvperverst på Rand, men låt oss leka med tanken. Du är Rand, Draken återfödd osv, och ska välja en av tjejerna. Vem tar du?
Mitt förslag är självklart Min.
Vad tycks?! |
|
| Author | Reply |
Jutas (no login) | Hugget som stucket (NT) | November 11 2002, 11:07 AM |
|
Morbius (no login) | mitt val | November 11 2002, 6:10 PM |
inte Min för jag gillar inte pojkar.... oj förlåt jag menar pojk-flickor och elayne verkar tråkg så jag skulle tagit aviendha för hon verkar fan snyggast jhu..... |
|
Morbius (no login) | mitt val | November 11 2002, 6:11 PM |
inte Min för jag gillar inte pojkar.... oj förlåt jag menar pojk-flickor och elayne verkar tråkg så jag skulle tagit aviendha för hon verkar fan snyggast jhu..... |
|
Julle (no login) | elayne | November 11 2002, 8:14 PM |
för att Avi är en bitch och Min är ful
|
|
nova (no login) | pojkar, pojkar... | November 12 2002, 3:16 PM |
ursäkta mig. Får jag kräkas på er? tack. Och ni, grymta inte så högt nästa gång, då kan ni vara mans.. uh... pojkgrisar utan att nån vet det... |
|
joacqin (no login) | Man tar russinen | November 12 2002, 5:59 PM |
från kakan. Man behåller helt enkelt alla tre och roterar så blir man aldrig trött på nån och flickorn är så glada de gångerna de får lite uppmärksamhet så de är alltid glada, trevliga och tillmötesgående  |
|
Paw (no login) | Russin ja | November 12 2002, 7:23 PM |
Låter som att du kommit på nåt där  |
|
Julle (no login) | men | November 13 2002, 5:23 PM |
jag trodde flickor gillade ärlighet?
men jag kan ljuga så att du accepterar mina svar.
Avi passar inte min personlighet och Min o jag skulle funka bättre som bara vänner. Alltså känner jag mest samhörighet med Elayne när det gäller förhållanden.
ser du? med fina ord har jag sagt det jag sa först men du skulle väl inte klaga på min nya formulering? |
|
nova (no login) | joo men... men... | November 13 2002, 6:17 PM |
ja såklart man ska ge ett ärligt svar men... bara för att det är ärligt så behöver jag ju inte gilla det.
och nej, jag skulle inte klaga på den senare formuleringen, för jag skulle tyvärr vara naiv nog att tro på den... tyvärr.
men såklart alla är olika... både till det bättre och..hrm.. sämre...
|
|
Julle (no login) | jag är besviken på dig | November 13 2002, 9:11 PM |
man ska inte ha sådana fördomar vettu...bara för jag var ärlig antog du at jag var mansgris...och det sårade mig...det sårade mig in i själen...för jag är ingen mansgris..jag är bara ärlig..men kvinnor blir visst aldrig nöjda... *går o blir bög* |
|
nova (no login) | vänta här nu... vi???! | November 15 2002, 3:43 PM |
driver du med mig eller? det är ju ni pojkar som aldrig blir nöjda... så skyller du på oss! Vi som alltid är snälla och duktiga... *går iväg o blir lesbisk*
PS. är det bara jag här som undrar hur lågt dessa forums diskussioner kan komma??!!!!! det är inte klokt egentligen hur många idioter det finns därute...
|
|
Julle (no login) | wiiie | November 16 2002, 11:59 AM |
dessa diskutioner kan gå hur långt som helst...av ren tristess..så de så |
|
Ishamael (no login) | TYST! | December 10 2002, 5:18 PM |
Eran totalt ointressanta disskusion är för mig helt ointressant och jag fattar inte att ni orkar hålla på! så sluta upp nu och lämna plats åt mig och mina kängor.
ps: om ni vill höra min mening så skulle jag för övrigt ta Avienda, sedan Eleyn och sedan Min. Alltså jag skulle alltså averka dem i den ordningen...eller kanske det var dumt... |
|
Julle (no login) | ojojojdå | December 11 2002, 10:14 PM |
om den nu var så tråkig så varför svarade du?...jag gissar för att du är en idiot |
|
Ishamael (no login) | ööhm... | December 14 2002, 7:21 PM |
tja...öh...jag är mållös. men nu står det nog rätt klart för stackars jag. Jag är nog en idiot. en nedrans idiot. du har helt rätt...men du måste rkänna att det är så man ska avverka de tre damerna? du kan inte neka till att du håller med mig lite? erkänn att jag hade rätt om det i alla fall. |
|
Julle (no login) | nej (nt) | December 15 2002, 8:13 PM |
|
|
|