den engelska kommer snart, den svenska...vem vet?? (NT)
December 5 2002, 10:47 PM
japp...så så är det!!!
Jor (no login)
Jag
December 7 2002, 2:35 PM
Jag vet
Paw (no login)
Pucko (nt)
December 7 2002, 4:45 PM
Pucko
Jor (no login)
Du är ett Pucko
December 8 2002, 9:39 AM
När ni pratar om den engelska versionen så räknar ni "snart" som att veta när den kommer. Självklart vet jag ett sådant elemäntärt fakta som exakt när CoT kommer på engelska. Om vi ska vara lika exakta som ni är så kan jag säga att den svenska översättningen kommer till hösten. Det har Jörgen, nok:s fantasy redaktör, sagt till mig när jag frågade. Han borde väl veta. Pucko!
Julle (no login)
du är fortfarande ett pucko
December 8 2002, 5:44 PM
eftersom ditt svar vat ett sorts "jagvetodärförärjagbättreändigförjagskriverpåettannatforumojagharkontaktmednok"-svar...sånt gör folk förbannade...
jag är förövrigt bäst..på allt..så de så
Jutas (no login)
hehehe
December 8 2002, 9:12 PM
jag kanske skulle ta å låta bli å säga nåt med tanke på att ditt ego herr julle kan ökas, om det nu är möjligt. men jag börjar gilla din stil....tvi...eller nått
Julle (no login)
heh
December 9 2002, 8:33 AM
kom ihåg att jag inte kan rå för det..
Jor (no login)
Du är ett större pucko
December 11 2002, 4:56 PM
Det är ett känt faktum när CoT kommer, kolla Dragonmount, Wotmania eller just www.nok.com/fantasy. Det brukar ungefär ta lite mer en ett halvår för WoT böckerna att bli översatta så det är inte så svårt att lista ut när nästa kommer, om man inte ska vara så exakt. F.ö så har Jörgen sagt när översättningen, ungefär, kommer vara färdig.
Julle (no login)
jaaa...?
December 11 2002, 9:53 PM
har jag sagt att det inte är ett kännt faktum när CoT kommer?...Nepp det har jag inte..du däremot sa det som om du var den enda som visste när den skulle komma...vilket gör dig till ett pucko...
och oj!...har jörgen sagt när "ungefär" översättningen kommer vara färdig!...jösses amalia!...jag vill oxå testa!...
Översättningen kommer ungefär var färdig inom 1 till 100 år!...ungefär!...typ liksom!...ba!
ta ditt "ollier than thou" snack o kör upp i din nok forum röv
Jor (no login)
Duh!
December 12 2002, 9:01 AM
Eftersom någon skrev "snart" angående när CoT kommer så ville jag bara klargöra att det faktiskt finns ett bestämt datum. Angående när den svenska översättningen kommer så lär det väll bli klart runt Augusti - Oktober.
Jiarmai (no login)
Vad kallas denna lek? (NT)
December 12 2002, 2:00 PM
:P
Julle (no login)
shit!...
December 12 2002, 6:32 PM
jag hade rätt!..!..om när svenska översättningen kommer!..jag e typ bäst!
Mic (no login)
*suck*
December 12 2002, 8:03 PM
Nu tänker inte jag blanda mig in i diskussionen direkt, vill ju inte bli ovän med nån det första jag gör efter ca ett halvår frånvaro.
Men du, Jor, om du nu vet, varför säger du inte datumet istället för att säga, "Jag vet".
Dit svar bevisar ju faktiskt inte att du vet, och faktum är att det får dig att framstå som ett.... pucko....
Nu säger jag så klart inte att du är det, men jag har heller inte hängt med den senaste tiden.
Julle (no login)
wörd. (nt)
December 12 2002, 9:35 PM
Wörd? (no login)
Wörd?
December 13 2002, 8:08 AM
Wörd?
Jor (no login)
Nöjd
December 13 2002, 8:10 AM
Januari 7, 2003. Nöjd?
Julle (no login)
Duktigt!
December 13 2002, 6:06 PM
*ger godis för att du härmade så fint*
Mic (no login)
Jag sa....
December 14 2002, 1:59 PM
.... inget om att jag ville veta, bara att det inte hjälper så mycket att säga att du vet, utan att göra nån ansatts till att säga datumet.....