Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

jag blev chokad när jag läste att...

December 14 2002 at 7:27 PM
Ishamael the greatest  (no login)

-
rand och Egwene kommer att utkämpa en dödlig duell mot varandra! i en exclusiv intervju med robert jordan avslöjades detta som tydligen kommer att ske i den allra sista boken! när ni som läser detta inlägg kommer hit är ni nog lika chokade som jag var. fast...det var ju bara en lögn >:D

Respond to this message   
AuthorReply
Haldir
(no login)

Aj!

December 14 2002, 9:40 PM 

Fult, fult, fult! *försöker andas normalt, men misslyckas efter chocken*

Jutas
(no login)

DÄMNIT SIIIIIR!!!!!!

December 14 2002, 10:57 PM 

men det skulle vara..humm...intressant

Julle
(no login)

funkade inte

December 14 2002, 11:57 PM 

vart inte ett dugg chockad...tänkte såhär: "hmm...rand vinner" o sen när du sa det var en bluff tänkte jag "synd...hade velat se rand döda henne"..

så kom med nått värre!

föresten...minns nån om nån i böckerna är homosexuell?

'''''''''''''''''''''''''
(no login)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

December 15 2002, 9:23 AM 

Osan'gar och Aran'gar. Moiraine har också vissa leb-tendenser...

Julle
(no login)

osangar o arangar

December 15 2002, 8:10 PM 

de är för fan inte homo!

och moiraine är stenkåt på thom..inge homo där heller

(no login)

Jepp

December 15 2002, 11:58 PM 

En från havsfolket har väl trevligt med en Aes Sedai, eller nåt sånt? Minns inte var, men Cairhien låter inte helt fel.

(no login)

Pillow friends

December 16 2002, 8:45 AM 

Det uttrycket har väl uppfattats som att det finns homosexuella. RJ har dock inte uttalat att det är så uttryckligen. Kan egentligen lika gärna vara ett namn för typ "lika nära vänner som systrar".

Jiarmai
(no login)

Bah!

December 16 2002, 11:02 AM 

Sea Folk bruden dök efter ostron tillsammans med Aes sedaien. Om inte det är tydligt så är det heller inte tydligt att Rand har legat med min och Elayne. Bara Aviendha har sagt att hon "..lay with him". Den där episoden med tröstandet av Min kanske bara betydde att de avreagerade sig med att slita kläderna av varandra. Nej ärligt talat gott folk, jag skulle faan inte vilja läsa "moderna" ord som "fuck" o dyl.

Jiarmai
(no login)

Förvirrande läggningar

December 16 2002, 4:17 PM 

Osan´gar gillar djur...............
Aran´gar gillade flickor men då var han man. Nu är han kvinna och gillar pojkar (och flickor?).... e´han bi, hetero el homo?

...
(no login)

Åh jo. Moirane har varit "pillowfriend" med Siuan. Kolla wotmanias quizzar. *NM*

December 16 2002, 8:35 PM 

.

Ishamael
(no login)

homsextendens?

December 17 2002, 6:10 PM 

hmm...det skulle i så fall vara nån från seanchan lr aiel. dom är ju lite konstiga dom där...vissa noviser agerar faktiskt också litte lesbiskt tycker jag. men det beror väl på att dom stängs in i ett torn med en massa tanter som inte fått någonting på si så där hundra år. kåtheten ökar du vet...

Julle
(no login)

haha!

December 17 2002, 9:11 PM 

"Sea Folk bruden dök efter ostron tillsammans med Aes sedaien."

asbra!

Aelindil
(no login)

transsexuell kanske. NT

December 19 2002, 11:36 PM 

Current Topic - jag blev chokad när jag läste att...  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement