|
HUR MÅNGADecember 19 2002 at 9:37 PM | ??????? (no login) |
| - exemplar av sagan om drakens återkomst har sålts? |
|
| Author | Reply |
Julle (no login) | Massor | December 20 2002, 9:43 AM |
Inte en miljon, inte en miljard...alltså ca 100 miljoner kanske.. *mästare på logik* |
|
ABDUL AZIZ (no login) | JULLE!!!! | December 20 2002, 7:42 PM |
FAN E DU JÄMMT HÄR INNE?
DU SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR OCH CA: 40% E SERIÖSA SVAR RESTEN E PIKAR ELLER SKIT.... HUR GAMMAL E DU IGENTLIGEN?? JAG TIPSAR PÅ MELLAN 13-16 ÅR |
|
Julle (no login) | ja | December 20 2002, 11:52 PM |
om jämt är ca 3 minuter om dan så ja...då e jag här jämt..
ja jag svarar på allt eftesom det kommer typ nått nytt en gång i veckan..
ja..40 % e seriöst o resten bara skit för att roa mig själv...och idiotförklara andra
nej jag e inte 13 - 16...jag e 19...och uttråkad
så...eru nöjd nu?..eller ska jag rita en fin bild åt dig som förklarar det bättre? |
|
Aelindil (no login) | du glömde capslock på där NT | December 22 2002, 1:13 PM |
|
ABDUL AZIZ (no login) | jag e jätte nöjd. | December 23 2002, 2:01 PM |
Men du sa att du håller på så för att idiotföklara andra??? Men i mina ögon så är du en idiot och då har du bara lyckats idiotförklara dig själv. |
|
Julle, the man, the myth, the idiot (no login) | jaaaa... | December 24 2002, 1:31 PM |
här har du en idé som jag lever efter:
JAG SKITER I OM ANDRA TROR ATT JAG E IDIOT! FÖR JAG HAR KUL ÄNDÅ! OCH KUL ÄR VAD ALLT HANDLAR OM!
så..och det stavas jättenöjd..utan mellanslag
|
|
Alex (no login) | julle, the prince of logic | January 11 2003, 2:35 PM |
jag förstår dig i alla fall, julle. min ideologi lyder: gör mot andra så som andra gör mot dig. och dessutom behöver man inte vara snäll om man inte får ut nåt av det. det tycker jag. dessutom är det roligare att idiotförklara än att berömma. |
|
Julle (no login) | heh..ja...(nt) | January 13 2003, 6:08 AM |
|
|
|