Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

vilka finns????

January 2 2003 at 3:41 PM
The_Game  (no login)

-
vilka böcker har komit ut på svenska och när kommer de sista? jag har sökt på nätet och på nästan alla sidor tar informationen slut på 18 boken (de nio månarnas dotter)när kommer den 19 och 20 ut på svenska? vet nån? jag har ingenting annat å läs, eller kan nån tipsa om nån bok, bok-serie som är värt att läsa.

Respond to this message   
AuthorReply
Nattens Dotter
(no login)

Svenska böckerna...

January 7 2003, 4:58 PM 

De tar som sagt slut med `De nio månarnas dotter`.
Det är den andra delen av Winters Hart som är den sista som kommit ut på engelska. (Går rykten om att Crossroads of Ttwilight ska finnas ute nu, den absolut sista släppta boken.) Det tar väl typ 3-6 månader eller nåt innan den kommer i två delar på svenska.
Ska släppas minst en till på engelska, förmodligen 2 eller 3 till, men de tar väl 1-2 år styck för Jordan att skriva.
Tyvärr vet jag ingen särskilld serie som kan vara bra att läsa istället, inget är nämligen så bra som SoDå!

(no login)

6 månader

January 8 2003, 10:51 AM 

Jag tror att det brukar vara (minst) 6 månader innan en svensk bok kommer ut efter den släppts på engleska. Och 6 månader till för del 2.

Current Topic - vilka finns????  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement