|
jag har alla böcker på engelskaJanuary 11 2003 at 2:29 PM | Alex (no login) |
| - jag har alla engelska böcker. jordan har skrivit klart serien och nu alldeles efter nyår fanns samtliga till salu i england. jag kan nu skryta med att jag vet hur allting slutar. men jag är ingen skithör så jag säger inget förutom till de som vill veta. fråga Alex så svarar jag med ett spoiler-märkt meddelande. |
|
| Author | Reply |
... (no login) | Ha ha ha ha ! Fy fan vilken kul kille !!! Ha ha ha !!! Jim Carrey släng dig i väggen! *NM* | January 11 2003, 7:39 PM |
|
Alex (no login) | jaha... | January 12 2003, 11:27 AM |
ungefär vad jag hade väntat mig. du får tro vad du vill. fråga mig något så svarar jag och så får du se om jag hade rätt. |
|
Jiarmai (no login) | Troligt................ | January 12 2003, 5:04 PM |
Jag fatta int´skämtet. Om det éns var ett skämt......... Annars så var det vad ...? ett rop på uppmärksamhet... från en vars ensamhet har skapat ett sinnestillstånd motsvarande Hitler.. Nåja, jag svarade så jag antar att jag häller bensin på elden men jag känner verkligen för dig Alex......... verkligen |
|
Sang-drax (no login) | OK | January 12 2003, 6:46 PM |
Coolt att du lyckats få tag i alla böcker... trodde inte de fanns!!!!
Jag vill ha reda få några saker (kan inte vänta)
+Hur artar sig sista striden och dör Rand?
+Hur många böcker är det totalt?
|
|
Julle (no login) | Fråga | January 12 2003, 6:52 PM |
Hittade du den där extra boken som Jordan skrev i bara typ 3 exemplar o gav till alla som verkligen gillar hans skägg? Jag hittade den i england när jag var där sist.
Det slut som finns i den riktigt serien är faktist inte det riktiga slutet. Det är bara till dem som inte gillar hans burriga mysskägg.
nej allvarligt talat. gå o dö din jävla tönt |
|
Alex (no login) | Spoiler! | January 13 2003, 7:41 PM |
Vänta, jag får räkna...tretton böcker. och som du säkert redan gissat så dör Rand i sista striden, men räddar samtidigt skapelsen. åldern som följer direkt på är den ålder som vi befinner oss i just nu. och genom små "profetior" så får man reda på att även den kommer att sluta i ett världsfall. |
|
Alex (no login) | Ja du, julle | January 13 2003, 7:44 PM |
jag tycker bara synd om dig om du inte tror mig. men du lär ju få dig en jävla tankeställare senare när även du får se sanningen. Och nupp, jag känner inte till de skägg-kåtas version. den låter intressant. |
|
Julle (no login) | ja... | January 13 2003, 8:32 PM |
jag kommer skämmas riktigt mycket när du överbevisar mig...men istället för att skryta så kanske du ska komma med några bevis..
kolla kolla jag kan oxå! JAG KAN FLYGA! jag lovar!..jag var i england o lärde mig..men jag ska inte visa för nån att jag kan..men jag kan! tro mig! =D
din mamma äter skit Alex..fet jävla skit |
|
Julle (no login) | SHIT! | January 13 2003, 8:34 PM |
det där hade jag ALDRIG kunnat hitta på själv! det är bara vad folk har snackat om som scenario i typ FLERA ÅR! vad heter böckerna? vad heter 2:a kapitlet i sista boken? varför har INGEN annan än du sagt nått om detta? |
|
Julle (no login) | oj förlåt...glömde | January 13 2003, 8:38 PM |
du suger älgkuk
plus att ingen annan på hela jorden vet nått om att han skrivit klart hela serien..bara du...inte ens hans bokförlag vet nått om det..han måste ha printat böckerna på sin skrivare hemma o get dem direkt till dig gullet
|
|
janne (no login) | jag tror dig alex... | January 15 2003, 6:00 PM |
för jag vet nämligen själv att jordan faktiskt har skrivit klart hela serien. dessutom råkar jag ha ett av dessa samlingspaket själv. i alla fall om du menar det paketet med diverse planscher och kartor så... |
|
Alex (no login) | försöka svara...(spoiler) | January 15 2003, 6:09 PM |
menar du absolut sista boken eller näst sista? andra kapitlet heter: "The Dissenter". |
|
tudor (no login) | janne, alex och jag... | January 15 2003, 6:11 PM |
Samma Här! detta paket finns även i min ägo...eller rättare sagt, den fanns i min ägo. nu har min bror snott med sig den ner till norrköping så jag har inte hunnit läsa färdigt den sista boken. shit! |
|
Julle (no login) | ni är juh helt fantastiska! | January 15 2003, 7:12 PM |
helt unika!
fan..shit..jag ba typ..liksom!
vill fortfarande veta varför Jordans förlag håller allt hemligt..som jag förstått det e han pengakåt som fan..ungefär som Alexs morsa e kåt på gammal gubbkuk.
|
|
Julle (no login) | nej nu ska jag vara seriös. | January 15 2003, 7:35 PM |
Tror du allvarlig att du lurar någon? På allvar? För det skrämmer mig att man kan vara så naiv.
Såhär är det: varken Tor eller Orbit (de två förlag som ger ut Jordans böcker) vet nått om det du snackar om. Jag vet detta eftersom jag kollade precis upp det så att jag kan vara helt säker på min sak (man vet aldrig, jag kanske legat i koma i 5 år o allt e klart o detta forum har inte förändrats någonting o allt jag gjorde innan jag hamnade i koma är precis likadant som innan) Iallafall. Lägg ner nu Alex. |
|
Sang-drax (no login) | Forum-tips #12b | January 15 2003, 10:30 PM |
Skolen I posta under allehanda arbiträra namn, måste viss tidskillnad infogas mellan meddelanden, eljest förloras all trovärdighet. |
|
Julle (no login) | ha! | January 16 2003, 6:55 AM |
asbra grej!
fast all trovärdighet försvann i princip när han sa att han hade alla böcker. |
|
the Dude (no login) | GE UPP NU ALEX! | January 17 2003, 1:56 PM |
det här lär väl vara det sista meddelande du får om din kritikerkåta insändare. ingen tror dig. jag försökte själv med en böåsning engång men den gick inte heller hem. man kan inte luras när Julle är i fagorna. han kan typ allt och det finns ingen chans att du lurar honom. hej då |
|
...alex... (no login) | Hej... | January 17 2003, 1:59 PM |
jag ber om ursäkt om min insändare har gjort er irriterade, men som sagt jag skrev bara det första inlägget. sedan tog andra forumsurfare över. svårt att tro kanske, men om ni tittar ordentligt så finns det ingen likhet mellan första inlägget och resten. även om jag tycker att det blev rätt bra faktiskt. om rätt personer hade svarat dvs. |
|
Nattens Dotter (no login) | Kan man inte lägga kod på användarnamnen eller nåt? | January 17 2003, 4:28 PM |
Plus göra det omöjligt att använda mer än ett namn..?
Det är lite störigt med folk som snor andras namn och folk som förolämpar andra under annat namn. |
|
...alex... (no login) | ja, jag har väl antagligen blivet en smula förolämpad | January 17 2003, 4:54 PM |
men ett privat logg in-namn skulle bara bra |
|
Julle (no login) | ojojojojdå! | January 17 2003, 8:35 PM |
ber väl så mycket om ursäkt..NOT..för du har förlorat all trovärdighet. Det kan lika gärna varit du som skrivit allt o sen nu hittar på att detvar andra när du sett reaktionerna.
Skyll dig själv din fjant |
|
|
|
|