|
Böcker!!!!January 12 2003 at 9:45 PM | Glenn (no login) |
| - När släpps bok 11 och 12 (svenska)? Och e det nån som vet vad bok 25 kommer att heta?
Varför e det så många som tycker illa om John ashloch?
Jag tycker han e bättre än Eddings men inte bättre än Jordan/tolkien.
|
|
| Author | Reply |
Jiarmai (no login) | Liza Marklund skriver bättre än Eddings... | January 14 2003, 4:42 PM |
Å hon e´lika trovärdig som en flygande gris.
Faaaaaast jag antar att Eddings är rätt hyfsad om man är ung eller precis har börjat läsa fantasy. Jag har precis läst Sagan om Polgara å Sagan om Belgarath. Kan man stämma en författare för slöseri av ens tid och liv? |
|
Sang-drax (no login) | Tja | January 14 2003, 8:14 PM |
Varför fortsatte du läsa Eddings böcker?
Jag gör samma sak ibland; ser filmer som jag vet är dåliga för att med trovärdighet kunna säga att de är dåliga. |
|
jag igen (no login) | har du läst nått av john aschloch då? *nt* | January 15 2003, 12:08 AM |
|
Julle (no login) | se Glitter. | January 17 2003, 11:04 PM |
Då kommer du aldrig mer behöva fundera över vilken film som varit den sämsta nånsin. Glitter kommer göra alla andra filmer till riktiga mästerverk |
|
Sang-drax (no login) | OMG | January 19 2003, 3:44 PM |
|
Julle (no login) | SKANDAL! | January 19 2003, 7:39 PM |
den fick en tvåa av tio på den där sidan!
det är helt sjukt! hur fan kunde nån ge den en tvåa!? Den förtjänar inte ens att bedömmas inom en skala, eller jo på en ska från "skit - skit" kanske hon skulle lyckas med att uppnå "skit" |
|
Sang-drax (no login) | Jättedåliga filmer brukar typ få 5 | January 19 2003, 11:02 PM |
Så tvåa är sjukt lågt.
Det oftast de personer som gillar filmen som röstar. |
|
Sang-drax (no login) | Kolla förresten fördelningen | January 19 2003, 11:03 PM |
|
Julle (no login) | Det går inte att gilla den filmen.. | January 20 2003, 8:46 AM |
|
Julle (no login) | iofs.. | January 20 2003, 8:48 AM |
men sen finns de där som röstat 5, 6, 4 osv osv...de var allvarliga.. *rädd* | |
|
|
|