Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Analys

January 15 2003 at 3:30 PM
TJ  (no login)

-
Period: nov 2002 - jan 2003
OBS! text nedan kan uppfattas som stötande

Ämne: Julle a.k.a Kuk-huvet

Vi börjar med att titta på en djup diskussion om Tolkien vs Jordan. Börjad av en person vid namn "THE FUKK YOU MAN". Efter ett tag blev trycket aldeles för stort för stackaren så han kallar Julle för (lika desperat som sitt eget namn)"Kuk-unge"

Julle satte hårt mot hårt:

"tack! ännu en gång har detta forum berikats med en idiot. Jag gillar speciellt hur du utrycker att du bara yttrar din åsikt o sen när jag gör det svarar du med att kalla mig kuk-huve. Det får mig att veta att jag har rätt." November 19 2002

Det Julle kontrade med var enkel logik, dessvärre har han fel med "huve" delen, men för att vara säker så låter vi han förklara närmare.

"vad jag menade var att om ens andra inlägg är "kuk-huve" så är man en idiot och ska betraktas som en sådan." November 20 2002

THE FUKK YOU MAN var ganska otrevlig men man ska inte dömma för fort. Han blev kanske förbannad och ledsen.

"vad trist om ingen blir förbannad..vad ska man annars göra under de år som det går mellan böckerna än att jävlas med folk till höger o vänster?" November 27 2002

Här visar Julle symtom på Sadism. Vi kan äv...

"ta ditt "ollier than thou" snack o kör upp i din nok forum röv" December 11 2002

Du är ju inte riktigt klok!

"JAG SKITER I OM ANDRA TROR ATT JAG E IDIOT! FÖR JAG HAR KUL ÄNDÅ! OCH KUL ÄR VAD ALLT HANDLAR OM!" December 24 2002

Här har vi fått fram vad Julle anser vad som är viktigt i sitt liv. Vi märker också toner av ett starkt ego. Men för övrigt är det svårt at förstå sig på denna individ.

Alex försökte på sitt sätt:

"jag förstår dig i alla fall, julle. min ideologi lyder: gör mot andra så som andra gör mot dig. och dessutom behöver man inte vara snäll om man inte får ut nåt av det. det tycker jag. dessutom är det roligare att idiotförklara än att berömma." January 11 2003

Smicker värkar inte fungera på Julle för efter två dagar så svarade han med:

"din mamma äter skit Alex..fet jävla skit"
och
"du suger älgkuk"
senare
"nej allvarligt talat. gå o dö din jävla tönt" January 13 2003

Vi kan dra slutsatsen att Julle är en obehaglig person. En person man bör undvika om man har svagt psyke. Annars om man inte har något bättre för sig, kan man ha rätt roliga diskussioner med honom och han kan en del om WoT ifall man är Intresserad av det.

Jag tackar för mig.
slut på analys.

Respond to this message   
AuthorReply
Julle
(no login)

HAHAHHAHAHAHHAHA!

January 15 2003, 7:23 PM 

att du orkar!

Att Alex får massa skit är för att han påstår att alla böcker släppts o att han o två andra i sverige är de enda i HELA världen som vet om det. Inte ens det förlag som trycker böckerna vet nått. Fantastiskt om jag får säga det själv. Helt otroligt! Snart påstår väl han oxå att han inte är resultatet av incest.

Sen undrar varför alla verkar så jävla intresserade av mig? En analys av mitt beteende här i forumet. Gjorde du den för att få mig att ändra på mitt beteende eller gjorde du för att försöka håna mig på nått sätt eller vad?

"Vi kan dra slutsatsen att Julle är en obehaglig person. En person man bör undvika om man har svagt psyke. Annars om man inte har något bättre för sig, kan man ha rätt roliga diskussioner med honom och han kan en del om WoT ifall man är Intresserad av det."

Nästan rätt. Jag e väldigt trevlig. Inte alls obehaglig. Annars stämmer det rätt bra.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Är i lite av en chock.

Du TJ vem du nu är förgyllde dock min dag. Tack!

TJ
(no login)

jodå

January 15 2003, 8:21 PM 

Roligt att du uppfattade skämtet den här gången

Det hela började med att jag ville se vad ni sade om den nya WoT boken... senare började jag läsa längre ner på sidan och tyckte det blev väldigt humoristiskt.
Det med Alex var värkligen komiskt!

Varför jag gjorde detta? ja... man kan säga att jag inte hade något bättre för mig.

ps. de flesta människor skulle nog hålla med mig om att "suga älgkuk" är ganska obehaglig.

Julle
(no login)

ja!

January 15 2003, 8:49 PM 

Alex var kul.

Suga älgkuk kanske e äckligt ja. Men smaken är som baken o jag tror Alex gillar det. jag sa det inte som en förolämpning

THE FUKK YOU MAN
(no login)

muuaahahahhahahaha

January 16 2003, 6:50 PM 

haha att jag blev leden m.m.

näää grejjen e den att jag e även den personen som kallat sig för: Jarl aF Bottomheim, Arafel, glenn, GÜNTER, HEDVIG, helmerking, janne, Ränd ål thör, NOVA (DEN FALSKE), leviathan, malek, Morbius, Merille och Niklas.... alltså med andra ord om ni läser alla inlägg jag skrivit så kanske ni fattar att jag drivit med er alla hela tiden. Och dels för att se Julles reaktion. ibland blir han sur, grinig och kinkig och ibland skrattar han...... och man skall inte ha starkt psyke för att kunna hantera honom... det verkar mer som om han har ett litet svagt psyke och verkar lite osäker med sig själv :p.... julle läs en bok av Roberto asagioli (psykologi) så kanske du kan få hjälp att kunna styra dina andra jag och få kontrol över ditt psyke för att ha regelbundna humörsvägningar e inte bra i längden.

Ha det gött alla.

Julle
(no login)

mmm

January 16 2003, 8:27 PM 

för det är så svårt att ändra sitt sätt att skriva på Internet. Med andra ord är det fasligt lätt att låssas vara någon annan.

Du kanske borde skaffa en hobby istället för att låssas vara 40 olika personer på ett forum som 43 olika personer läser i..

Aelindil
(no login)

ehm. get a life.. nT

January 16 2003, 9:52 PM 

jävlar.. du e ju störd.

THE FUKK YOU MAN
(no login)

hahahahaha du e rolig du julle *nt*

January 17 2003, 4:44 PM 

smock

THE FUKK YOU MAN
(no login)

asså?

January 17 2003, 4:45 PM 

på vilket sätt e jag störd på?

Julle
(no login)

jag vet...jag kan inte hjälpa det..(nt)

January 17 2003, 8:32 PM 

Julle
(no login)

på vilket sätt är du det inte?

January 17 2003, 9:59 PM 

bevisa!

THE FUKK YOU MAN
(no login)

okej här är mitt bevis.

January 20 2003, 11:24 PM 

jag har en IQ på 148 (gjort riktiga IQ test), Jag har inga allmäna psykiska störningar, Jag går chalmers datatekniker kurs (svår att komma in och antar att allmänt störda människor inte går där). Har läst nätverksadministration, cisco m.m. asså bevisar jag att jag klarar av tekniska saker och det måste man vara ganska smart för. Jag läser en mycket böcker däribland psykologi och para-psykologi så jag vet mer om sånna saker än du kan jag tro. det e ett litet bevis hoppas jag.

Julle
(no login)

OJ!

January 21 2003, 1:56 PM 

Du glömde detta "Jag utger mig för att vara 40 olika personer på ett forum om böcker. Detta tyder på att min sociala kompetens ligger långt under medel bland datanördar"

Jag läser teknisk fysik..det är svårare än data teknik..jag > du

THE FUKK YOU MAN
(no login)

Okej

January 21 2003, 10:06 PM 

Men det kanske du gör MEN frågan va att jag skulle bevisa att jag inte e en idiot och inte jämmföra mot dig.....

man måste lära känna sina andra personligheter ibland då e det bäst att testa det på ett forum :p

Men allvar så e grejjen den att jag jävlas med folket här och du gör det också ibland ser jag så varför klagar du på mig om du själv gör det ibland eller e det så att du bara mååååååste ha nån att bråka med?

Julle
(no login)

de e skillnad vettu

January 22 2003, 8:43 AM 

vad man går för utbildning bevisar iofs inte att man inte är en idiot..finns många smarta idioter

dessutom jävlas jag annurlunda med folk. Du kommer in o kallar folk för kuk-huven. Jag förklarar för folk på en snällt o trevligt sätt att det de säger är felaktigt. =)

THE FUKK YOU MAN
(no login)

asså???

January 22 2003, 7:55 PM 

Det säger du.. men vafan du kallar jhu alex för älg-kuk och så sa du det här till han: gå o dö din jävla tönt. och att säga det e inte farligt då menar du? Och så har jag sett dig säga andra råa saker till folk. du va den enda som jag sagt nått ohyffsat till.

sacronocturn mortem

Julle
(no login)

jaaa

January 23 2003, 12:37 AM 

såg du vad alex skrev om?...han förtjänar att dö o det står jag för

och ja...du kanske bara skrev elaka saker till mig men det är väl för fan bara mig jag bryr mig om här inne? Jo så är det...så om man kaxar med mig blir man inte omtyckt av mig..

så de så

THE FUKK YOU MAN
(no login)

NEJ

January 23 2003, 12:52 AM 

Snälla tyck om mig snääääälla..... haha som om jag bryr mig.

Julle
(no login)

ja..

January 23 2003, 10:21 AM 

så brukar jag tänka varje gång nån klagar på mig..bra att du lär dig eller nått

THE FUKK YOU MAN
(no login)

hehe

January 24 2003, 12:37 AM 

Jag lära mig nått......... av dig????? det va som fan.

Jag kan lova att du inte ens vet vad Psychosynthesis är... okej kanske inte att det har så mykket med saken att göra men en liten visden varelse som du skall lära mig nånting.

Julle
(no login)

jag slår vad om att

January 24 2003, 10:21 AM 

jag inte vet vad det är nej...men du lär inte veta vad "pzymierzony pomidor" betyder..

vad försöker du med? genom att säga långa ord så ska du visa dig smartare än mig? jag kan ta en ordlista o skriva ord jag oxå men det kommer inte göra nån skillnad..bara för att du vet vad ordet betyder gör det inte dig till nått sorts geni..en treåring kan vara smartare än du (är antagligen det oxå). Jag börjar ana stora behov av bekräftelse från din sida gubben. Skaffa dig bättre självförtroende

Sang-drax
(no login)

Det är mkt lätt att komma in där!

January 24 2003, 8:59 PM 

13,85 i antagning HT-2002

Hur svårt är det att få det?
Jag jobbade ej mycket i gymnasiet och fick mycket högre. 13,85 är ju typ mest G och några VG. Hah!

Julle
(no login)

precis

January 24 2003, 10:25 PM 

jag sov igenom gymnasiet typ o fick 17.nånting...kom in på teknisk iallafall...

THE FUKK YOU MAN
(no login)

haha

January 27 2003, 1:56 PM 

E det nån som skall ha bättre självförtroende så e det du som gillar att hacka på folk (och menar allvar med det).

det e inte bara ett långt ord påhittat ord.

Julle
(no login)

nu är du ute och cyklar

January 27 2003, 5:00 PM 

jag gillar inte att hacka på folk..finns många här inte som jag inte sagt ett enda elakt ord till och det är utav en anledning. DE ÄR INTE IDIOTER. Du är en så du kommer aldrig få ett snäll ord av mig. Alex var ok tills hans lilla "jag har alla böcker"-äventyr. Sen antar jag att alla andra jag sagt nått elakt till varit nån av dina 40 olika personligheter eller nått..för ska jag vara allvarlig så minns jag inte när mer jag hackat på folk. Upplys mig o du datatekniker!

THE FUKK YOU MAN
(no login)

haha

January 27 2003, 9:21 PM 

Grejjen med dig e att du utalar dig om att jag e en idiot även om du aldrig har träffat mig (och förmodligen aldrig kommer att).

Jag fattar igentligen inte varför jag ödslar min tid på en som du.

Jag märker verkligen att du tar i när du skriver till mig och verkligen menar det suck -skakar på huvudet-.

Jadu du Julle.

Det kan inte vara lätt att ha så mykket emot nån som du har och inte ens vet nått om den personens existens.

Julle
(no login)

Ja! =D!

January 28 2003, 8:38 AM 

Jag sa detta: "TOLKIEN KNÄCKER ALLT!

WoT är som en lång såpopera som utspelar sig i fantasy miljö medans Ringen är mer om en dramaactionserie som utspelar sig i fantasy miljö.

Jämför typ Glamour med säg Arkiv X eller nått. WoT e skit jämfört me Ringen..

så de så"

då svarade du: "kuk-unge"

Detta är det enda bevis jag behöver på att du är en IDIOT. Så skyll dig själv din datatekniker. Tro inte att du är så jävla helig som du försöker framställa dig när det är du som är orsaken till att jag är negativ mot dig.

Än en gång segrar Julle...tack o hej! =D

THE FUKK YOU MAN
(no login)

jaja

January 29 2003, 12:47 AM 

Okej. men grejjen e bara den att du e jhu piss på en sak... alltså enbart på att jag kallade dig
kuk-hövve. men den personen som du inte gillar e mig som du har skapat i din egna lilla fantasi :p... eftersom du inte känner mig ett dugg eller vet nått om mig och ändå hatar mig så e det jhu en egen bild utav mig du själv har skapat. det e det jag tycker e löjligt.

tänk om jag inte menade kuk-hövve som en förolämpning utan som en meningslös sak att säga + mer på skämt, men du tar ändå åt dig utav bara helvette utav det.... då visar det jhu bara att du behöver hjälp med dig själv.

THE FUKK YOU MAN
(no login)

DU E JÄTTE BÄST!!!!!

January 29 2003, 12:49 AM 

Okej. men grejjen e bara den att du e jhu piss på en sak... alltså enbart på att jag kallade dig
kuk-hövve. men den personen som du inte gillar e mig som du har skapat i din egna lilla fantasi :p... eftersom du inte känner mig ett dugg eller vet nått om mig och ändå hatar mig så e det jhu en egen bild utav mig du själv har skapat. det e det jag tycker e löjligt.

tänk om jag inte menade kuk-hövve som en förolämpning utan som en meningslös sak att säga + mer på skämt, men du tar ändå åt dig utav bara helvette utav det.... då visar det jhu bara att du behöver hjälp med dig själv.

Julle
(no login)

ja..

January 29 2003, 8:16 AM 

det är för att jag tycker det är kul

du kommer alltid vara en idiot i mina ögon nu min lilla datatekniker..så nästa gång du känner för o vara lite rolig kanske du ska tänka dig för

puss!

Current Topic - Analys  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement