|
vem är egentligen the #1-Forsaken?February 7 2003 at 7:34 PM | the Dude (no login) |
| - mina kulor ligger någonstans mellan Ishamael och Semirhage. men jag är osäker. jag menar, man vet ju inte så mycket om dem. |
|
| Author | Reply |
Julle (no login) | Moridin | February 8 2003, 12:03 AM |
Moridin bestämmer om det var det du undrade. Han är nae'blis. Innan dess så skulle jag nog säga Ishy. |
|
the Dude (no login) | nupp... | February 8 2003, 4:18 PM |
...det var inte vad jag menar. jag undrar bara vem som är coolast. det var allt. tänkte inte på moridin faktiskt, men han är ju lite tråkig faktiskt. |
|
mats (no login) | Moridin | February 8 2003, 4:44 PM |
Moridin är #1. Han har skapat mest kaos i Randland. Han använder hjärnan istället för musklerna. |
|
Julle (no login) | aha | February 8 2003, 6:40 PM |
Demandred är rätt ball. Och Moridin är rätt ball han med. Av tjejerna var nog Mogheiden tuffast men hon har blivit något av en slav nu. lanfear var relativt cool hon med när hon inte var besatt av Rand |
|
Paw/Mort (no login) | No. 1 | February 13 2003, 12:48 PM |
Vet inte vem nummer ett är men Demandred och Ishy/Moridin är rätt tuffa.
Moghedien är ju en slav nu ja, men efter reningen av saidin så lovade hon att hon aldrig skulle vara rädd mer i hela sitt liv, jag tror inte det var ett tomt löfte. Förhoppnings vis så kickar hon lite grann snart.
Aginor var tuff i början, men när man blev Osan'gar så blev han rätt töntig, hade väl inte så mycket att säga till om när de andra forsakens samlades osv.
Lanfear/Cyndane är väl rätt okej också, även om hon blev (har väl alltid varit skulle jag tro) en svartsjuk psykopat i slutet av Lanfear perioden. |
|
Alex (no login) | Käre Paw | February 13 2003, 6:30 PM |
Det du sade om the #1-forsaken gick verkligen över gränsen. det finns vissa saker jag kan tåla, men det är få. du örstår säkert vad jag retar mig på och jag hoppas att man slipper sånna inlägg igen. |
|
Julle (no login) | Yo Mort! (nt) | February 13 2003, 7:08 PM |
|
Paw/Mort/Thomas (no login) | Alex: Hur allvarliga problem har du på en skala? (nt) | February 14 2003, 8:43 PM |
|
Mort (no login) | BTW: Tjena Julle, läget? :) (nt) | February 14 2003, 8:45 PM |
|
Alex (no login) | Mina problem? | February 15 2003, 12:40 PM |
Jag kan nog tala för mig och säga att jag fungerar mot all förmodan. några andra på forumet (där ibland julle) skulle säga att jag suger älgkuk. |
|
Julle (no login) | ja. din mamma också (nt) | February 15 2003, 12:49 PM |
|
|
|