Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Vem fan..!

February 24 2003 at 12:38 AM
Alex  (Login DenomtaladeAlex)

-
en fråga bara? finns det en enda person i det här forumet som tycker att inloggnings-kravet var en bra idè? jag slutade tycka det när jag upptäckte att inloggningsnamnet Alex var upptaget. jag är hur som helst emot det.

Respond to this message   
AuthorReply
Haldir
(Login Marius_Maken)

*räcker upp en hand*

February 24 2003, 8:17 AM 

Jag tycker då det är rätt bra iaf

(Login strille)
Forum Owner

namn och foto

February 24 2003, 4:37 PM 

Anledningen till att jag gjorde så att man är tvungen att ha ett login är för att man inte ska kunna skriva meddelanden i någon annans namn (vilket har hänt) eftersom man ser vilket login-namn personen som postar har. Även om 'Alex' är upptaget som login kan du ju använda det som namn när du postar. För att slippa fylla i namn varje gång du postar kan du logga in på http://www.network54.com/Login/ och klicka på Edit till höger om ditt login-namn och gå in på Profile och skriva ditt alias/namn i textfältet som heter Name (First Last). Du kan även lägga till ett foto som kommer att synas tillsammans med dina meddelanden genom att klicka Edit och sedan Personal Photo

Julle
(Login Skwarski)

Muahahhaa

February 24 2003, 6:30 PM 

stackars Alex..plutten..

Alex
(Login DenomtaladeAlex)

jag antar...

February 24 2003, 7:31 PM 

...att det är en relativt okey idè. jag blev bara lite pissed-off när Alex var upptaget. och jag ber ärligt om ursäkt. jag är en av dessa som fått dels sitt inlägg övertaget och dels sitt rykte förvridet. det är väl fortfarande vissa som misstror mig (riktar mig inte till någon speciel =D) och till dessa vill jag bara säga

Julle
(Login Skwarski)

säga vad?

February 25 2003, 7:19 PM 

jag är en av de som inte tror dig (och kommer inte tro dig) så vad ville du säga?

Alex
(Login DenomtaladeAlex)

Vad jag vill säga är...

February 25 2003, 7:24 PM 

oooh...jag tror att julle vill veta vad jag vill säga. är det en antydan till iver jag ser i ditt darrigt skrivna inlägg. nåja, vad jag ville säga var

(Login Skwarski)

ok

February 25 2003, 10:01 PM 

då fattar jag

Alex
(Login DenomtaladeAlex)

bra

February 26 2003, 9:27 AM 

och det efter andra försöket.

Current Topic - Vem fan..!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement