Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Jag känner inte igen mig

March 22 2003 at 8:40 PM
Nyn  (Login Ewin)

-
saker har ändrats sedan jag var här senast. Jag hittar INGENTING som jag kommer ihåg från min tid. och ja, jag är fortfarande en odräglig liten unge ni kan mobba, men det skiter jag i för då sticker jag och det är ändå ingen som bryr sig.

förresten är det härväl fortfarande ett forum tillägnat skrivandets fagra konst? Bra, för då skulle jag vilja rekommendera en bok. eller en serie, faktiskt.

Stjärnbäraren från Hed, av Patricia McKillip.
Ytterst välskriven och med övernaturligheter man nästan kan tro på. och det är absolut inte lika långdraget som RJ tenderar att göra det.

om jag har tur är det någon som minns mig

Respond to this message   
AuthorReply
Eichman
(Login Eichman)

Nynaeve??

March 23 2003, 6:11 PM 

är det du?!! neeeej!!!! dina och julles jävla schisofrena meningsutbyten ger mig fortfarande mardrömmar om nätterna =) har du osså varit borta typ ett år eller så eller?

Julle
(Login Skwarski)

hahahaha

March 23 2003, 6:26 PM 

alltid lika kul o höra att man påverkat nåns liv så mycket..

Aelindil
(Login _Aelindil_)

usch,.,,

March 23 2003, 7:23 PM 

nää. inte igen.. gååå

Jiarmai
(Login Jiarmai)

Aaahh.. Nynave

March 24 2003, 12:42 PM 

Välkommen, du irritationens musa
Allt väl? Hur går det med forumet?
Har du läst CoT ännu?

Nyn
(Login Ewin)

Ärligt talat,

March 29 2003, 4:46 PM 

så har jag inte varit inne på mitt eget forum på lika länge som jag varit inne på det här. och nej, jag har inte läst CoT ännu. jag väntar tills pappa köper den åt mig och jag hittat alla föregående böcker så att jag kan läsa om dem.

Current Topic - Jag känner inte igen mig  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement