Jag slänger härmed in min röst till hur WoT serien avslutas och hoppas därmed kunna vinna den tävling som jag själv härmed utlyser. Vem som helst (nästan) kan vara med och tävla. Reglerna är enkla:
1. Deltagare måste vara en "aktiv" medlem av detta forum (login och 10 poster/svar krävs)
2. Deltagaren är begränsad till EN teori.
Denna teori får revideras eller förkastas EN gång per ny utgiven bok. Tidigare given teori gäller tills Deltagaren själv ändrar eller förkastar den.
3. Vissa teorier är mer populära än andra. Först till kvarn regeln gäller därför. Men en deltagare kan alltid göra småförändringar som gör dennes egen teori unik.
4. Teorin ska vara kort och koncis och inte bestå av mer än 3 meningar med max 30 ord per mening.
5. Teorin ska vara generell och omfatta en större del av WoT världen. Alltså, inte BARA enskilda karaktärer.
6. En teori måste vara märkt med post titeln "Min Profetia" eller förkortat "MP" samt ha ett giltigt login.
Tävlingsjuryn består av samtliga forumdeltagare (olika personer, INTE olika login) som alla har rätt att dela ut en poäng till den teori (ej den egna) som de anser var närmast upplösningen av serien. Det är alltså NI, de eminenta forumdeltagarna, som bedömer huruvida reglerna efterföljes samt, om några år, utser vinnaren.
Första pris: Trolloc docka (modell: gosedjur) från Fantasy Toys (ej utgiven ännu)
Andra Pris: Nallebjörn med Drakberget illustrerat på magen. (från Dragonmount.com)
Tredje pris: Manualen "the World of Robert Jordan". Senaste utgåvan, naturligtvis.
Priserna levereras via posten till den, av vinnaren, givna adressen. I shit you not!!
"Alea jacta est" -Centurion Puckios inför stormandet av gallernas by.