Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Min profetia

January 24 2004 at 1:39 AM
Sho_pi  (Login Sho_pi)

-
Hollywoodslut! Där har ni avslutningen som jag suktar efter! Alltså när det ser ut som mörkast för huvudkaraktären vänder han på steken och vinner!

"Rand Al´thor samlar under sig Seanchan och större delen av Randland. Perrin leder gränsländerna och vargarna mot SG. Mat begraver allt motstånd som befinner sig i randland med sin otroligt stora här som han samlat under sig. Egwene leder det samlade vita tornet mot SG. Logain tar en egen tripp med alla ashamaner mot SG. Rand själv träffar på Moridin i envig och besegrar honom, dräper den svarte därmed som är Moridin förkroppsligad. Rand får fortsätta att ha tre damer, och alla är nöjda å glada! 10 år efter tarmon gaidon kommer den första t-forden ut=)"

Enkelt! det är jag så jag vill ha det. Är 100% säker på att det inte kommer att sluta så där men jag vill ändå ha det på något sätt, vet inte varför...

This message has been edited by Sho_pi on Jan 24, 2004 1:40 AM

Respond to this message   
AuthorReply
Jiarmai
(Login Jiarmai)

Uäck!

January 24 2004, 1:41 PM 

Ett Eddingsslut på en Jordan serie. Vet hut, pöjk!

(Login Sho_pi)

Vet vi...

January 27 2004, 1:03 AM 

egentligen vad ett Jordan-slut är för något, han har ju aldrig avslutat nåt?

Skämtåtsido, jag greps av panik och var tvungen att komma med någon teori, och den låg närmast till hands... Men jag får väl lova att ha massa lösa trådar när det tar slut då, nöjd då

*plockar fram mina gamla eddingsböcker*
- Pfooosh! blåser bort dammet från dem. Hmm, hur slutar serien egentligen..?

(Login Milou_89)

heh..

February 7 2004, 12:31 PM 

gullig litre historia.. men det låter faktiskt som Eddings... Och jag tyycker att RJ håller mycket högre klass än Eddings...

(Login Sho_pi)

jag...

May 25 2004, 12:33 AM 

vill bara göra reklam för min profetia. Medioker men från hjärtat, så sammanfattar jag den.

Må bäste man/kvinna vinna!

Current Topic - Min profetia  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement