Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

vad i hela fridens namn!?

April 11 2004 at 8:49 PM
  (Login Sho_pi)

-
Är det bara jag som tycker att det är dött på forumet?

Och beror det då på att man inte kan komma in på sidan?

Är det en konspiration mot mig eller?

Varför kommer man inte in på sidan? Tror inte på regeringens svar att den filen jag requestat(shtml) är invalido!

Ska jag sluta ställa dumma frågor? Svar ja!

nä, nu går jag hem...trevlig påsk på er...

Respond to this message   
AuthorReply
Stig Karlsson.
(Login Jiarmai)

Användare Sho_Pi.

April 12 2004, 11:21 AM 

Var vänlig och stäng av din dator. SÄPO genomför denna månad ett samarbetsprojekt tillsammans med de amerikanska säkerhetsstyrkorna där vi söker efter dolda budskap i Robert Jordans antisemitiska fantasyserie "the wee of Taim". Men då vi försöker vara fethemliga med detta så har vi infiltrerat detta forum med diverse infiltratörer som har till uppgift att verka dumma så att fienden kan avslöja sig med diverse irriterade inlägg angående forumets svalnande kvalite'. Med anledning av detta så ber vi dig att komma ner till Rosenbadsgatan 1 i Stockholm. Medtag även eget vaselin och egna latexhandskar då vi försöker strama åt budgeten.

Mvh
Stig

(Login Andreas_J)

*LOL*

April 12 2004, 1:05 PM 

Visst har det varit lite tyst här nu ett tag. Men det har ju varit påsk. Sen så tröttnar man ibland på detta och behöver en paus på nån vecka.

Varför har det inte blivit någon "veckans fråga" på Tor´s hemsida? Det stör mig storligen. De saker som sägs där kan ju slå fotogen på brasan ibland.

Current Topic - vad i hela fridens namn!?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement