Namn: Mats
Ålder: 28
Bor: Östergötland
Favoritkaraktär: Ishamael
Vem dödade Asmodean: Har nyligen ändrat mig till Mesaana
Kommer inte ihåg när jag började läsa serien, men jag började läsa på svenska, och fram till Knivarnas Väg. Sedan fick jag snällt vänta på nästa bok, Järnets Tid.
Sedan började "Andra gången". Vet inte varför jag fick för mig att läsa en gång till, men jag gjorde det... och upptäckte MASSOR som jag missat första gången jag läste. Jag läste serien på svenska, fram till och med Vinterns Hjärta.
Tredje gången blev på svenska fram till De Nio Månarnas Dotter, och så läste jag Crossroads of Twilight på engelska (boken höll på att översättas). När sedan bok 19 och 20 kom, så läste jag dem också.
Fjärde gången läser jag just nu, på engelska. Tycker det känns bättre på nåt vis, men det är också jobbigare att läsa på engelska. Det går ganska sakta, åtminstone för mig, att läsa på engelska, så jag hoppas jag hinner läsa färdigt fram till och med Crossroads of Twilight, lagom tills Knife of Dreams släpps (håller för tillfället på med The Shadow Rising).
Hoppas också hinna med Sagan om Ringen trilogin en gång till, fast på engelska, innan Knife of Dreams.