Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Info..

January 3 2005 at 11:08 AM
  (Login Milou_89)

-
Jo, jag tänkte att det skulle vara kul om alla som vill skriver lite info om sig själva..
Bara om man vill asså..
Namn: Martin
Ålder: 15 (89:a)
Bor: Småland
Läst serien: Har precis börjat om (2:a gången)
Läst den på: både svenska och engelska.. (för er som bara har läst den på svenska är den engelska versionen mycket bättre!)
MSN: martin_peraic@hotmail.com (adda gärna)

Tack på förhand för alla som skriver lite om sig!

Respond to this message   
AuthorReply
Mathwin
(Login Mathwin)

Re: Info..

January 3 2005, 1:20 PM 

Hej,

Bor ensam med katten i Uppland, tjugoen sensommrar, arbetar som undersköterska. Intressen böcker och film. Fick en ny bokhylla i julklapp som jag måste fylla.

Andreas
(Login Andreas_J)

January 3 2005, 2:05 PM 

Kul idé tycker jag!

Nåväl, Jag heter Andreas, är 26 år gammal och bor i Blekinge med sambo i ett nyförvärvat hus

Jag har läst serien sedan 2000. Läste på svenska fram till halva TPOD sedan fanns det inte mer svenska översatta och då började jag läsa på engelska, även om jag också läser de svenska när de väl kommer ut.

Om ngn vill ha min mail så be om den på zimex@spray.se så får du min msn adress där.

EDIT: Mailinfo

This message has been edited by Andreas_J on Jan 3, 2005 2:08 PM

Taim
(Login Taim)

January 3 2005, 10:37 PM 

Namn: Mats
Ålder: 28
Bor: Östergötland
Favoritkaraktär: Ishamael
Vem dödade Asmodean: Har nyligen ändrat mig till Mesaana

Kommer inte ihåg när jag började läsa serien, men jag började läsa på svenska, och fram till Knivarnas Väg. Sedan fick jag snällt vänta på nästa bok, Järnets Tid.

Sedan började "Andra gången". Vet inte varför jag fick för mig att läsa en gång till, men jag gjorde det... och upptäckte MASSOR som jag missat första gången jag läste. Jag läste serien på svenska, fram till och med Vinterns Hjärta.