Jag tror inte att det skulle funka med en långfilm till böckerna, skådisarna skulle förstöra det hela..tänk dig leonardo dicaprio som rand =). Men däremot en animerad film till varje bok.
vad jag läste för länge sen på en engelsk jordan hemsida så var det ett filmbolag som hade köpt upp filmrättigheterna av jordan, men det behöver ju inte betyda att det blir något filmbolag köper upp rättigheter jämt för om det någon gång skulle bli möjligt att göra den så ingen annan kan göra den
och jag håller med en riktig spel film skulle nog inte funka men en teknad serie helt klart funka
Den enda av dina skådespelare som passade var han som såg ut som Moridin. Jag tycker absolut inte att Sean Bean passar som Lan. Tror inte han blir trovärdig som honom. Och Egwene är mörkhårig och har långt hår (längre ner än till axlarna).
Det bästa är om det skulle vara okända skådespelare eller gamla "bortglömda" skådisar.
Cathrene Zeta Jones är en klar fullträff!! Riktigt bra!
Det är svårt annars. Brad Pitt som Galad, det är väl han som är den snygge av bröderna?? Brad Pitt är ju estetiskt vacker. Vem som än spelar Aes Sedaier skulle helt naturligt ha en kvinnlig pondus över sig över huvud taget.
Men jag får nog tråka med och hålla med om att nya skådisar är bäst.