jag tycker dom gula systarna kan komma och hela Jordan han har ju gjort så mycket för dom, han är ju deras gud, han skapade deras värld, han skapade alla djur och växter så det minsta dom kunde göra är ju att hela han
Neeeejjj.... Det får bara inte hända... Hoppas han klarar det, en så storslagen hjärna kan inte bara försvinna. (och han måste bli klar med böckerna!! Hur ska vi annars veta vem som vinner Sista Striden...)
Inte mkt man kan göra åt det, grabben är döende, man får ju helt klart hoppas att han klarar sig, chansen finns ju, men om han nu skulle dö innan serien färdigställs så skulle det vara en tragedi för alla tusenden av fans som läser hans böcker.
Jag vet inte vad jag skulle göra om hans verk inte färdigställs. som det är ut nu så går det inte att veta vem som kommer segra, skuggan eller Ljuset. Jag har läst ut De dödas stad och det lutar hela tiden fram och åter, skuggan segrar vissa strider och ljuset vissa. Svår serie, det går inte att förutsäga slutet.
åååå hur kunde detta hända!! men vad är det för sjukdom egentligen??
jag å min syrra brukade skämta om att Jordan skulle drabbas av en
sjukdom och dö innan han hann skriva klart alla böcker..!! det är
plötsligt inte så roligt längre...!!
hoppas verkligen han hinner skriva klart dom och att han hinner bli bättre!
Ursäkta mig men ni verkar lite själviska. Visst det vore jätte synd om han inte han skriva färdigt serien, det måste jag erkänna, men tänk på att det är en ricktig person vi pratar om.Jag hoppas att han överlever även om han inte kan skriva färdigt böckerna.
Läste på sidan, och uppfattade det som att han kommer att dö, frågan är bara hur lång tid det tar.
Medianåldern för de som får den blodsjukdom han har är 4:a år.
Och anngående slutet så har jag hört att han skulle skrivit slutet för länge sedan med tanke på att risken finns att man går bort i förtid... Men det vet jag inte säkert det vet nog bara han själv.