Skulle personligen ge mkt för att se Rand och Demandred gå lös på varandra på samma villkor. Kommer nog aldrig hända men det hade varit häftigt. Väldigt mkt prestige/avund/hat med där.
Siuan Sanche vs. Elaida do Avriny à Roihan!
Hade gett mycket för att få se Elaida smaka lite på hennes egen medicin, och ingen är väl bättre lämpad att göra det än Siuan. Håller ni med mig?
Håller med dig, Johannes! Skulle gärna se Lan i en härlig svärds-duell. Vet bara inte om det det finns någon passande.
Tror inte att han rår på en Gholam. Shaidar Haran rår han definitivt inte på.
Siuan och Elaida hade varit intressant, men Siúan kan ju inte mäta sig med Elaida rent styrkemässigt längre så jag tror inte att det hade blivit särskilt intressant.
Har för mig att nån av Asha´manerna lärt sig att hela släckningen helt o fullt ut. Kanske Siuan genom honom kan få sin fulla kraft tillbaka. Då hade en duell med henne och Elaida varit väldigt intressant.
det är väl om en man helar en kvinna och om en kvinna helar en man som helningen går fullt ut, lr? Och föresten så kan man ju inte hela det som redan är helat, så Siuan kan nog inte bli helad av en ashaman fullt ut, en gång till!!
Hon blir nog inte starkare.... synd för jag skulle också vela se Siuan gå loss på Elaida
undra vem som kommer att döda Padan Fain? om han nu nånsin kommer bli dödad, Rand, eller kanske en av de förlorade?...
Ja du har nog rätt. Men synd ändå för det hade varit väldigt intressant.
Tja.. jag har ingen aning om vad som kommer att hända Padan Fain. Har oxå funderat över det. Kan lika gärna vara så att Mat blir den som slutligen tar död på honom även om det är mer troligt att det blir Rand eller någon av dom förlorade.
Jag tror Dråparen (Luc/Isam) tar hand om Padan Fain. Han har ju jagat Fain genom serien, på order av Ishamael/Moridin, och jag tror de två kommer att mötas innan slutet av serien.