Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Var hittar jag boken?

October 28 2006 at 11:18 AM
Sicca  (Login sicca)

-
Finns det någon som vet var jag kan hitta Tar Valons fånge och Fällan i kartonnage?? Har sökt både här och där, men dom finns bara inbundna. Jag har resten av serien i kartonnage så det hade varit trevligt att ha de resterande delarna i det med!

Respond to this message   
AuthorReply
Taim
(Login Taim)

Re: Var hittar jag boken?

October 28 2006, 5:25 PM 

Är ingen expert men jag tror att de släpper inbundna böcker först och att man får vänta kanske ett år på kartonage och/eller pocket.

Sicca
(Login sicca)

October 28 2006, 11:10 PM 

NEEEJJJ!! Typiskt. Jag som trodde jag skulle vara helt up to date med serien nu.... Ska man behöva gå till bibliteket och sedan vänta på att köpa dem. *Världens största suck*

Taim
(Login Taim)

October 29 2006, 12:55 PM 

Du får hoppas på att jag har fel. Jag har bara en känsla av att det kan vara så.

Hailcyon
(Login Hailcyon)

October 29 2006, 3:10 PM 

Men köp en inbunden i alla fall, väl. Själv har jag serien i kartonnage fram till "De nio månarnas dotter" (förutom "En krona av svärd", som är inbunden). Resten har jag tvingats köpa inbundna, för jag skulle aldrig kunna tänka mig att vänta på kartonnageboken! Men så länge det inte är pocket, spelar väl det ingen roll? Det står ju samma sak inuti dem, eller hur? "Det är insidan som räknas"

Current Topic - Var hittar jag boken?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement