Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

[ENG] Funderingar

November 16 1999 at 3:48 PM
Logain  (no login)

-
Vad har ni alla som har lät de engalska för funderingar om min favorit (efter Rand och Perrin). Vad för öde väntar Logain Ablar?

Jag tror att han drar Callandor, och därmed Follows After, och slåss mot Taim som ska dra en styrka med Asha'maner lojala till honom iväg från Svarta Tornet. Logain blir då upphöjd till M'Hael och får stor ära när han och Rand slåss mot de förlorade och den Svarte (Rand slåss nog med den Svarte själv...)

Respond to this message   
AuthorReply
Lini
(no login)

defenitivt ENG spoiler

November 16 1999, 4:54 PM 

Jag håller med dig till största delen, men någon har ju redan dragit Callandor ur Tears Klippa, på Rand's order...

Att Logain är den som till slut komer använda Callandor har nog antyds lite väl övertydligt, med tanke på Callandors "flaw" och att Logain nu bundit två Aes Sedaier - och han har ju ära i sin framtid enligt Min. Någon sorts konfrontation med Taim verkar vara oundviklig, det antyds ju också att de två inte går så bra ihop.

Kanske kan Rand lita mer på Logain...

Snurvel
(no login)

jag vet att jag tjatar...

November 16 1999, 6:22 PM 

men Burn har redan knåpat ihop en trevlig teori om detta (redan innan TPoD).
dfen finns på:
http://www.geocities.com/~ej_duggan/civilwar.html

ps. fan vad jag beundrar den snubben, det e nästan äckligt! ds.

Thomas
(no login)

Burn

November 16 1999, 9:32 PM 

Jag läste också Burn´s teori för nå¨gon vecka sen. Den verkar ju vettig

Snurvel
(no login)

det beror på

November 17 1999, 7:00 PM 

att alla burns teorier är mer än vettiga. vilket i sin tur beror på att han e den bästa på att skriva teorier om WoT som finns i denna värld!

Eng Affi
(no login)

Mm jag tror

November 18 1999, 9:08 PM 

ok jag började läsa engelska böcker strax efter jag läst klart VS.
jag har kanske inte lika mycket info om sånt som nin MEN någån (tror det var egwene) fick en förutsägelse att "Logain går över något på marken och ställer sig uppe på en ??sten??(e inte riktigt säker) sedan tittar E ner och ser att det var Rands kropp Logain gått över men när hon böjer sig ner och rör vid Rands döda ansikte smulas kroppen sönder som en pappers docka.
Det antyder att R och L kommer att fejka Rands död av någon orsak.
Eller att L tror han dödade R.
Varför jag tror att det e en fejkad död e p g a
pappers kroppen. som att legga nåt under kudden så föräldrarna inte ser att man gått ut.. :-)
(call me crazy but dont call me stupid)- old Affi saying

Current Topic - [ENG] Funderingar  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement