Vad menar du med Wheel of Time kommit ut?
Explaina dig lite.
trallpen (no login)
Antagligen spelet
December 1 1999, 8:54 AM
Antagligen spelet "Wheel of Time"
Det ska vara en 3d shuter som ska utspela sig
före böckerna på grund av att dom som har gjort
spelet inte trodde att dom skulle kunna göra ett
spel som var lika bra som böckerna.
det är årminsone vad jag har hört
(no login)
är spelet bra då?
December 1 1999, 2:53 PM
( om nån vet..,och om de va spelet som menades...äh ja vill veta iallafall)
(no login)
Förmodlingen bra
December 1 1999, 6:19 PM
Alla prewiews/rewies jag har läst om det tyder på att det spöar allt
ska själv köpa det den 3:e när det kommer till lilla Avesta
(no login)
spelet verkar lovande
December 1 1999, 8:22 PM
Jag laddade hem demot för två veckor sedan, och det var helt OK. Man fick dock bara spela två korta banor...lite dåligt med tanke på att demot var på 74Mb!
I den ena banan sprang man omkring i Shadar Logoth och jagade en mördare. Klart stämningsfullt. En speciellt cool sekvens var när man sprungit omkring i stenkorridorer och kommer till en öppning ut mot ett gallergrind. Mördaren, som står en bit bort, ropar då "Lay down and die!" och skickar en eldboll mot en, som träffar stenväggen bredvid en och gör ett stort hål i väggen...
I den andra banan sprang man omkring i Ljusets borg och stekte Vitrockar...
Spelet ser mycket bra ut, men det kräver en hel del av datorn...Jag har en Pentium II 333MHz med 128 Mb Ram och ett Voodoo II-kort, och jag skulle inte vilja spela det på en sämre dator...
Snurvel (no login)
det bästa md spelet
December 1 1999, 11:19 PM
är multiplayer.
även om man inte fick köra citadel editor i demot (vilket vad jag fattar kommer bli GRYMT) så måste jag säga att det var länge sen jag hade så kul med ett dataspel.
det roligaste är när man är 2 st. aningen bevandrade spelare som möts, vilka dueller man kan utkämpa!
jag anser inte att spelet kunde gjorts på ett bättre sätt.
(no login)
hmm
December 3 1999, 12:08 AM
jag vet inte, har inte kört demon
men jag hörde att det skulle vara för mycket shoot 'em up liknande.
hade varrt så mycket bättre om dom gjort ett rollspel i final fantasy stil istället.
man kan väll hoppas att det kommer nått sådant i framtiden... för er som inte vet vad final fantasy är kan jag säga att det är de bästa rollspelen som gjorts, och att final fantasy 8 är aktuellt på playstation nu, och att det kommer till pc i januari.
Snurvel (no login)
FF rules!
December 3 1999, 6:51 PM
ville bara instämma med Aiel, FF e de överlägst bästa RPGna nånsin, speciellt 6an (US 3an)
Affi (no login)
ja kan hålla med er om det :)
December 3 1999, 7:34 PM
men detta e ju en TWOT sida så man kanske borde snacka lite om det då :)
inte för att klaga eller nåt
men tWoT är ett av dom besta multyplayer spelen och den har startat en helt ny genre med strategi kombinerat med shoot em up