Till alla som klagar på att folk ställer dumma frågor.
January 7 2000 at 11:51 PM
Matrim Cauthon (no login)
-
SLUTA KLAGA!!
Bara för att ni har läst alla böckerna och tror att ni kan allt och bla, bla, bla så betyder inte det att alla andra också har det. Det finns faktist de som har precis börjat läsa serien och inte vet så mycket om den. De har naturligtvis rätten att ställa frågor och ifall samma fråga råkar bli ställd flera gånger så finns det inget man kan göra åt det - gör en FAQ om ni vill men klaga inte på folk som ställer frågor. Var istället hjälpsamma och svara på dem ifall ni kan/vill.
jag svarar på alla frågor som nånsin ställs i det här jäkla forumet...
det e det enda jag gör här, svarar åt alla
men eftersom det finns en FAQ på linuxmafia.com/jordan (ja de har bytt URL) så kan väl alla läsa den?
och sen e det så att när man svarat på frågan 2vilka är osan- och asan'gar" 115000ggr blir man en aning trött på den frågan.
och varför kan inte folk läsa klart och själva räkna ut vilka det är (vilket e ganska lätt att göra!)
och sen en sak till, om det står, läs till senaste svenska boken innan ni skriver/läser nåt, varför gör då inte folk det???
klart det blir spoilers om man inte gjort det alternativt läöser ett eng meddelande om man inte läst klart de engelska böckerna!
varför gör du så här mot mig, nu blev jag upprörd nog att skriva ett låååååångt meddelande
Matrim Cauthon (no login)
Ok
January 8 2000, 12:10 AM
Jag tycker det är jätte bra att du svarar på folks frågor här.
Tänk om folk inte har hört talats om den där FAQ som du snackar om (har aldrig hört talats m den själv).