Allt detta skrivande om oilka "ställen2 i böckerna fick mig att...
January 10 2000 at 9:37 PM
Rhuarc (no login)
-
...vilja skriva ner något som jag tycker är iriterande. Det är alla ställen där Faile och Perrin är med! Kan inte Jordan döda dom eller nått, snälla. Tänk bara när den dumma bondlurken bara sätter sig ner och noga tänker igenom saker och ting! Ni kan komma med hur många spydigheter ni vill, för jag är inte så känlig som vissa andra här på forumet är! Så det så!
tur att du inte är känslig...
men jag har för att vi redan hatat perrin unisont ett par gånger, senast jag försökte sa alla att de tröttnat på det, alla vet att alla hatar perrin, så det är onödigt att ta upp det mer.
Julle (no login)
Precis...
January 11 2000, 6:06 PM
Att du hatar Perrin är lika intressant som en religionslektion
(no login)
Va..
January 11 2000, 6:45 PM
Religion som är så roligt!
(så öänge det inte handlar om kristendomen)
Rhuarc (no login)
Ni får nog se upp med fingrar o vassa saker i framtiden..
January 11 2000, 9:02 PM
...julle och snurvel. Mitt hat mot Perrin e dessutom så starkt att det måste få vädras ibland, annars kanske jag skulle gör illa nån, hmm undra vem/vilka?
(no login)
Det är inget fel på Perrin...
January 11 2000, 9:48 PM
...kom igen Rhuarc, han är faktiskt cool.
I alla fall när han talar med vargar.
Annars är han lite tafatt och töntig
(no login)
Kristendomen och Perrin
January 12 2000, 9:07 AM
Kristendomen är ungefär lika rolig som Perrin.
( Sen kan ni ju ta det hur ni vill. )
(no login)
Håller med!!!
January 12 2000, 7:08 PM
Jag har inte något emot Perrin, förrutom att han är otroligt trög och så men hans kontakt med vargarna tycker jag är hur tuff som helst (se mitt namn :))!!!
Elyas Machera
(no login)
Han är ju cool!
January 12 2000, 8:06 PM
Vad har du emot Perrin, förutom hans namn på svenska?Jag tycker han är riktigt cool
(no login)
Untitled
January 12 2000, 8:09 PM
Har du nåt emot kristendomen eller? (inte för att jag är troende, men ändå)
Rhuarc (no login)
Två saker!
January 12 2000, 10:20 PM
1) Perrin är inte cool! Han är en dum bondlurk som inte har någon egen vilja! Faile kan manipulera honom så mycket hon vill, medans han tror att han "skyddar" henne. Han oroar sig över allt och kan inte hantera Bearlin! Att han kan tala med vargar är rätt tufft, men det är han ju rädd och skäms för. Han har fått makt, men klara inte av att folk ser upp till honom! Han är som sakt en ricktig riks bonde!
2) Alla religion är bara skapade för att kontrolera människors tankar och handlingar och är därför av ondo. Jag tror på religions och tanke frihet, men hur någon kan tro på en så overklig bok som bibeln finner jag svårt att förstå. Jag menar Jordan har ju förklarat hur det är: "The Wheel of Time turns, ages comes and goes"
Affi (no login)
Jag hatar perrin med det innersta i min "själ"
January 13 2000, 2:47 PM
men jag tror oxå att jordan har fattat det och tänker göra om han lite
Det som hände i slutet av tPoD, jag litar på Jordan
kan göra om söta lilla klumpiga töntig cpiga perrin till en mördarmaskin som bara vill hämnas på Shaido....
kan alltid hoppas
Snurvel (no login)
ja det kan vi
January 13 2000, 7:51 PM
speciellt med tanke på de roliga profetiorna om perrin i tpod (ellar var det acos)
Matrim Cauthon (no login)
Det jag hatar mest med Perrin är...
January 13 2000, 8:13 PM
HANS NAMN!!!! Det är för löjligt, spelar ingen roll vilket språk det uttalas på (värre på svenska än på engelska, men det går inte att undvika)
(no login)
Perrin & co
January 15 2000, 11:00 PM
1) Varifrån har du fått att Perrin skäms för att han kan tala med vargarna? Hmmmmmmmm. Och angående Berelain. VEM SJUTTON kan hantera henne??? Hon är ju omöjlig.
2) Visst, religion är väl okej. Inte för att jag bryr mig om det speciellt mycket, och jag tycker att alla får tro på vad eller vem de vill. Själv har jag bara lite svårt att ta att en enda man ( eller vad Gud nu än är för något - väsen är kanske ett bättre ord, måntro? ) skapade en så hemsk och vidrig plats som vår Jord, fylld med hat, fördomar, krig och miljöförstöringar. Borde han inte ha skapat i så fall ett bättre samhälle?
Jag lixom bara undrar....
Snurvel (no login)
talesätt
January 15 2000, 11:44 PM
"om gud har skapat världen är han en djävul"
tänk på den ett slag
(no login)
Räcker det med en sekund?
January 16 2000, 7:33 PM
Visst. Jag håller med vemsom nu än hittade på det talsättet.
Current Topic - Allt detta skrivande om oilka "ställen2 i böckerna fick mig att...