Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Wacko drömmar

February 10 2000 at 8:42 PM
Adara  (no login)

-
ja, allså drömmar som har me WoT å göra...
så ja tänkte skriva min här, fast den e nu på engelska, för ja skrev den till ett annat forum oxo....

I was rand, and in the shopping mall, and there was these 2 girls, (not 3, mind you. im not actually Rand, people) and I told them to go, and that I couldn't explain why, and then I entered a shop. In there, there was this really nice garden, and a girl on a BIG horse. She also had this REALLY BIG sword, and she told me that if I killed her, I would have it. then she started swinging it, and the we made a deal that i would not kill her (now that makes no sense, cuz I had no weapons..) anyway, I got the sword, and when it was in my hands, it was.. not so huge anymore! that, I did not like. anyway, a door opened, and in there was 2 guys, who I killed. then in the third room, it was a platform an on that a guy in black clothes (andd who could that be?) he told me something like that I couldn't escape. Then 2 guys came, and I killed one of them, the other I just injured (sp?). Then I went to the back of the platform, and there was a third guy. And THEN, the platform started moving, and I jumped on to it. The other dude started running after it, but he wasn't so good at running, it seemes. Anyway, in front of me was another platform, and I think black-dressed-dude was on it. But im not sure. cuz I woke up. And can you belive how scared I was? I was so releived that I woke up... Now I REALLY dislike killing people, with swords anyway.

såja, nu får ni dela era drömmar me meeej

Respond to this message   
AuthorReply
Rhuarc
(no login)

jag som tyckte jacob har skumma drömmar! (nt)

February 10 2000, 8:54 PM 

(no login)

Konstiga drömmar? No kidding! - Konfuserad... [finns det ett sådant ord, förresten?]

February 10 2000, 9:10 PM 

Har ni någonsin drömt att ni vaknade upp, genomled en lååååång och hemsk dag, för att sedan vakna upp på riktigt?
Jag har sådana drömmar hela tiden!
En gång, drömde jag att jag mötte Min... Men det var så konstigt... För hon hade långt hår, och det var faktiskt svart. Och hennes ögon var röda.
Men jag visste att det var hon; på något sätt.

Drömtydare, kom och hjäääälp!

Adara, den där svartklädde killen kanske var en Asha'man... who knows? Och de där plattformarna... Du kanske Gled.... ( Vet du vad det är, förresten? )

Adara
(no login)

vem e de? nt

February 10 2000, 9:12 PM 

Adara
(no login)

aahh...

February 10 2000, 9:17 PM 

ja tror att den svartklädda snubben va Ishy juh, å ja gled INTE.. plattformarna va juh beige, jävligt stora, och absolut maskindrivna...tror jag.. ahem...

Freud Da freudian
(no login)

The boy is mine? *NT*

February 10 2000, 9:25 PM 

...

(no login)

Beige?

February 10 2000, 9:58 PM 

Står det någonstans vilken FÄRG plattformarna måste vara?!?!?
Bara undrar.
Och var är det med att de inte är masindrivna? Tror du att man står på MASKINDRIVNA plattformar när man Glider? Ärligt talat, jag tror inte de var så teknologiska back then...

Rhuarc
(no login)

man kan...

February 11 2000, 7:36 PM 

...få fram en platta med vilken färg man vill, det handlar bara om ens egna fantasi.

hoppas att jag stavade rätt nu! Vissa bryr sig ju så mkt om det!

(no login)

Stavningen

February 11 2000, 9:34 PM 

Var det där en pik, eller?!

(no login)

Spelat för mycket FFIIV?

February 11 2000, 11:30 PM 

det känns verkligen som nåt mer i den stilen än nåt WoT aktigt

Jakob
(no login)

Jakob

February 12 2000, 7:53 PM 

har inte alls skumma drömmar, jakobs drömmar är annorlunda..inte alls skumma...helt normala...
man drömmer varje natt att man blir förföljd av homosexuella klasskamrater...=)

(no login)

*lol* det är ju normalt (nt)

February 12 2000, 11:48 PM 

(no login)

sök hjälp :)

February 14 2000, 3:19 PM 

du börjar bli lite väl beroende av dessa böcker va?.
jag vet jag blev "NÄSTAN" lika tagen själv av dom men kaske inte.

Adara
(no login)

jag? beroende? du måste skoja :)

February 15 2000, 11:31 AM 

Och Sartina, jag har inte ens spelat Final Fantasy... too bad...
Och Mierin, vad jag menade med att plattformarna var beige och typ maskindivna var att JAG inte skulle göra dom BEIGE, och jag, i drömmen, trodde att dom var maskindrivna: alltså, jag gled inte!

Snurvel (i skolan)
(no login)

inte FFVII då? (NT)

February 16 2000, 12:30 PM 

Current Topic - Wacko drömmar  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement