Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Tillbaka igen (!) med en liten profetia...

March 16 2000 at 8:14 PM
Pyrola  (no login)

-
Har ni saknat mig? Förmodligen inte. Hursomhelst har jag något att berätta. Jag och några vänner satt och pratade om konstiga citat, och helt plötsligt säger en av dem (som för övrigt knappt hört talas om Robert Jordan) följande: "The wheel of time is broken, the Dragon reborn is dead". Vad säger ni om det? Lite konstigt är det allt, inte sant. Om det har någon som helst verklighetsanknytning ger det en "fingervisning" om slutet på Tarmon'Gaidon, inte sant?

Respond to this message   
AuthorReply
Josis
(no login)

i TEOW

March 17 2000, 11:13 AM 

så säger DS hela tiden att slutet kommer att bli så...det säger dom i svarta Ajah oxå. Ni vet ju att dom ljuger rätt mycket så...

Thomas
(no login)

Om Rand dör

March 17 2000, 8:16 PM 

Pyrola: Du menar alltså att om Rand dör så vinner den svarte?
MEN! Tänk på alla dem andra gångerna som ljuset och skuggan har stridit, då har antagligen ljusets kämpe dött, det gjorde då åtminsotne Lews, så varöfr vann inte den svarte då för? Jo, därför att det krävs mer för att den svarte ska vinna, till exempel att Rand allierars sig med den svarte, för det vill ju i grund och botten alla forsaken och även den svarte.

Julle
(no login)

Jag hoppas Rand dör..

March 17 2000, 9:48 PM 

det skulle vara ett perfekt slut, inte som alla andra men ändå bra...

Thalantyr
(no login)

Bort med Rand.... (nt)

March 18 2000, 12:04 AM 

Josis
(no login)

DS

March 28 2000, 8:06 AM 

var redan fängslad när Lews dog
snacka inte skit om min idol

Current Topic - Tillbaka igen (!) med en liten profetia...  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement