Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Strille jag får ta och Gratulera!!

March 29 2000 at 1:35 PM
Moghedien  (no login)

-
Äntligen har En Krona av Svärd kommit ut, och
jag köpte den ju såklart. Skall precis gå och läsa den men innan jag gör det tänkte jag passa på
att gratta Strille.

Utdrag från hans hemsida finns nämligen med i boken. På insidan av pärmen längst bak har de klippt in recensioner från oss läsare. Och i slutet har de med strilles hemsida varifrån recensionerna kommer.

Kul att din sida blev uppmärksammad men kanske inte lika kul att de hade skrivit in den
gamla hemsideadressen.

Ha't bra!

Moghedien

Respond to this message   
AuthorReply
Adara
(no login)

när jag såg boken...

March 29 2000, 2:10 PM 

...och citaten blev jag så GLAD! sen blev jag mindre glad när jag upptäckte att jag är pank och att nån står före mej i kön till boken på bibblan...
MEN DET SPELAR INTE så stor ROLL! hihi.... jaja, grattis till oss alla, och till strille mest!

Johan
(no login)

Hallå?

March 29 2000, 7:57 PM 

Är jag (Johan) med?

Nån som har boken, och är snäll å kollar?

Josis
(no login)

bonnhåla

March 30 2000, 8:51 AM 

jag hatar att bo i kumla, bonnhålan som ,är mest lik sören..................En krona av svärd har inte kommit hit än!
Men men...GRATTIS Strille!!!!!!!!!!!!

Thalantyr
(no login)

Tyvärr....

March 30 2000, 7:53 PM 

Jag såg den på BOKIA idag och tyvärr, du finns inte med. Däremot kände jag igen Bladenuss och Arcturus och nån annan. Nå'n mer än jag som tycker att omslaget är lite tvivelaktigt?

(no login)

Ja, jag....

March 30 2000, 8:41 PM 

Först när jag såg hur den skulle se ut på Nok.se
hemsida, blev jag chockad.
För då hade de ändrat teckansnitt på rubriken också, men som tur var hade de kvar den gamla stilen på boken.

I övrigt är layouten mycket tvivelaktig...

Josis
(no login)

Framsidorna blir bara sämre (nt)

March 31 2000, 8:20 AM 

Chiad
(no login)

gissa om jag blir sur...

April 1 2000, 8:05 PM 

...när jag skriver ett långt fin message om vad jag tycker om omslagen (och perrin och faile) och sen försvinner det!!! inte nog med att jag är jättesjuk internet är emot mig åxå! =(

Current Topic - Strille jag får ta och Gratulera!!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement