|
va har inget viktigt att säga...April 2 2000 at 3:27 PM | Chiad, Adara och Mirella på internet cafe!!! (no login) |
| - ...men vi kan säga nått ändå...=)
det är kul att träffas irl...
mat kommer gifta sig med en flintskallig tjej!!!!!!! tror inte han kommer gilla det... kejsarfamiljen i seanchan har ju rakat huvud...
|
|
| Author | Reply |
Chiad, Adara och Mirella på internet cafe!!! (no login) | och nu ska vi trakaser en person med sms...=) | April 2 2000, 3:28 PM |
|
Chiad, Adara och Mirella på internet cafe!!! (no login) | Förresten... | April 2 2000, 3:42 PM |
vart tog den överintelligenta,charmige,välvårdade
och otroligt vältalande Mat Da Gambler vägen?
Vi saknar honom med varenda del av kroppen,varje sekund,alltid! |
|
Rhuarc (no login) | Öhh, va???? | April 2 2000, 6:54 PM |
han hade ju bara dumma ideer! |
|
Julle (no login) | jahapp...förlorade just all respekt för er..inget o göra åt..(nt) | April 2 2000, 7:59 PM |
|
Chiad som sitter hemma och har tråkigt (no login) | men vadåååååå? vaaaaarför då??????=) | April 2 2000, 8:57 PM |
|
Johan (no login) | SKRIV NT!!!!!! (NT) | April 2 2000, 9:18 PM |
|
Johan (no login) | SKRIV NT!!!!! (NT) | April 2 2000, 9:18 PM |
|
Revrend Mat in the foppa (no login) | När gud... | April 2 2000, 9:49 PM |
skapade Jorden,solen och allt emellan skulle han enligt utsago ha vilat på den sjunde dagen,Men ack så fel,som vi vet har informationens knarriga stig många avägar,NEJ på den sjunde dagen,av ren tristess,bestämde sej skaparen att världen behövde
ett påstående.Ett påstående som kom i form av en pojke med ett webalias som skulle få vem som helst att vrida sej i skratt. ( När man visste hur avikande från sanningen det faktiskt var )
Pojken själv ansåg sitt eget kunnande om diverse fantasy böcker så enormt men när sanningen kom ikapp honom insåg han snart att hans teorier var så skrattretande att dess uppkomst lika gärna kunnat vara en treårings förlängdamärg.
Men ve den tok som tror att påståenden kommer ett och ett.NEJ dom kommer gruppvis tre och tre och samlas vanligtvis på något av den informativa motorvägens många bokforum.
Just det här påståndets två tillhörigheter hade valt att kalla sej Julle,så full med galenskap att han på riktigt trodde att något sådant som ljusvänner skulle kunna förekomma,och Snurvel.Den ena icket bättre än den andra.Skaparen tålde icket den röra han ställt till så av ren skam tog han till flykten och lämnade bokforumet ifråga till sitt öde och på den vägen gick det...
Obestridd profetia om det påbörjade Tredje milleniumet,Författare okänd.Ålder likaså. |
|
Chiad som skiter in nt.... (no login) | jag vet....men de e så trist....=) | April 2 2000, 10:01 PM |
|
Shriver (no login) | But aren`t we the Phreak army *NT* | April 2 2000, 10:35 PM |
|
Thalantyr (no login) | Skriv inget överhuvudtaget.... (haha) | April 2 2000, 10:56 PM |
|
Rhuarc (no login) | Quien es? | April 3 2000, 9:20 PM |
Ha ha ha ha ha ho
tomten. |
|
Revrend (no login) | efter mitt långa mess förtjänar jag mer än så! | April 3 2000, 11:13 PM |
|
Johan (no login) | Just det. SKRIV NT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (NT) | April 3 2000, 11:32 PM |
|
Julle (no login) | Bravo!!...*klappar händer*...kunde inte sagt det bättre själv...men... | April 4 2000, 9:38 AM |
dina små poetiska påhitt kommer inte få mig att ändra min åsikt om ljusvänner. Och så undrar jag vad fan ljusvännerna har med att Chiad o gänget sitter på ett kafe o skickar onödiga mess i detta forum?
//Julle, Mänsklighetens beskyddare |
|
Snurvel (no login) | när Snurvel... | April 4 2000, 9:39 AM |
träffade reverend mat in the foppa
han(?) som med det löjligaste namnet av alla stroppa
han tog till våld och slängde en sten
och bröt slutligen av Mats alla 251 ben.
Författare; (känd) Snurvel, (som av klasskamrater räknas som mordgalen kommunist!) |
|
Julle (no login) | Yeah!....(nt) | April 4 2000, 9:40 AM |
|
Snurvel (no login) | han e bara sur för att han inte också fick komma på er lilla träff (NT) | April 4 2000, 9:40 AM |
|
Rhuarc (en av de omnämnda klasskamraterna) (no login) | Aj aj aj... | April 4 2000, 9:42 AM |
...tur att man inte heter Mat, in the foppa?'
Vad fan e d för ett namn föressten? |
|
Julle (no login) | Förstår nu... | April 4 2000, 9:42 AM |
du tror att när jag skrev att jag förlorade all respekt för chiad o gänget för att dom skrivit att dom saknade dig...men så är icke fallet gubbe lille..jag skrev så för att dom skrev i forumet som om det vore en chat osv osv...personligen har jag inget emot dig...=)..så det hela är bara ett missförstånd..
jag saknar oxå dig med varje del av min kropp.. |
|
Julle (no login) | Inte alls!!!!....(nt) | April 4 2000, 9:44 AM |
|
The Revrend (no login) | Det där skar i lill-hjärtat mitt *snyft* | April 4 2000, 3:07 PM |
|
Revrend,Mad poet,the (no login) | ett skämt från första början,känslor sårade,men minnet bleknat.Fet frid! | April 4 2000, 3:14 PM |
|
Revrend (no login) | Men du måste erkänna,en wot-gettogether låter lockande! | April 4 2000, 3:16 PM |
|
Snurvel (no login) | men du sa ju det i skolan, där under fysikgenomgången..(NT) | April 4 2000, 8:28 PM |
|
Julle (no login) | jag sa att jag inte ville komma på en sån där "träff"..inte att jag ville..(nt) | April 5 2000, 11:07 AM |
|
Snurvel (no login) | men du brukar ju åka på tjat-träffar! (NT) | April 8 2000, 6:04 PM |
|
Snurvel (no login) | det var inte speciellt allvarligt menat... | April 8 2000, 6:10 PM |
jag ville bara utveckla min poetiska sida...
och visa att det inte bara e du som kan skriva profetior... |
|
Revrend (no login) | Jag drev,Vid gud,jag drev | April 9 2000, 9:33 PM |
|
|
|