Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Musik

May 2 2000 at 8:20 PM
Johan  (no login)

-
För länge, länge sedan (cirka 100 messages sedan) hade vi en diskussion om musik på detta forum. Någon (jag vet inte vem) nämnde bumbibjörnarna på arabiska. Jag var helt inställd på att detta var ett skämt. Jag har nu börjat inse att så kanske inte var faktum. Om detta ej var ett skämt, var då snäll och skriv adressen där man kan hitta musiken. Om detta var ett skämt ber jag er att inte bli alltför roade av min dumhet. Tack på förhand.

Respond to this message   
AuthorReply
Thalantyr
(no login)

Det var jag som nämnde det...

May 3 2000, 10:09 PM 

....men jag känner bara till att det finns - har aldrig lyckats hitta det. Det bästa vore att gå in på arabiska sidor, men det ligger inte för mig att bli turk av ngn anledning. Fråga WenLu om han kan hjälpa dig....

Johan
(no login)

WenLu!

May 4 2000, 6:10 PM 

Hjälp mig att hitta bumbibjörnarna på arabiska. Jag har tyvärr inte laddat ned stöd för arabiska sidor i min webbläsare...
Förresten, Thalantyr: I Turkiet talar man turkiska, inte arabiska.

Thalantyr
(no login)

Läs noga....

May 4 2000, 7:04 PM 

På kartan står det visserligen utsatta namn på alla möjliga länder, men den är totalt inkorrekt... Den inofficiella karta som de imperialistiska staterna går efter ser ut så här:

Latitud N 45-90 grader på den västra delen av jorden: är den civiliserade världen, d.v.s VI.

Samma latitud, fast den östra delen: är DOM, som man bör akta sig för...

Hela den södra delen av jorden: obetydliga araber och gooks som man gör bäst i att förtrycka och bomba då och då....

Slutsats: turkarna måste vara araber, inte sant?

Detta är ej min opinion utan en viss västlig supermakts, inget namn nämnt...

aFFi
(no login)

Wow .. en liten kapitalist :) + svar

May 6 2000, 11:48 PM 

det var roligt sagt...

Allt jag vet om bumbi björnarna är att några av mina kompisar har det på Ryska!
Dom hitade det på Napster du kanske kan hitta arabiska där ossa

Current Topic - Musik  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement