Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Kommentar till alla icke-wotare

May 8 2000 at 8:29 PM
  (no login)

-
Ja, hörni, alla ni som INTE gillar WoT och ÄNDÅ går och skriver på den här sidan, jag bara undrar... What's the point?
Är ni bara så fyllda med aggressioner att ni behöver avreagera er på oss "lägre stående" "bokmalar"? Jag liksom bara undrar.
Om ni inte gillar WoT, okej, visst, whatever. Vi är inte lika, det tänker jag aldrig påstå.
Men vad sjutton är meningen med att komma till en WoT-sida och skriva på ett WoT-"plank" om man inte GILLAR WoT? Det övergår min litterära horisont.
Bara undrar.

Respond to this message   
AuthorReply
Affi the warder
(no login)

Gr8 point (läs)

May 8 2000, 10:51 PM 

Men nu snackar vi allvar .... hur många som kommer in, och skriker stort att Eddings eller nån annan e bättre, har egentligen läst en bok...
Visst nån säger "jag läste femtio sidor och det var as trist" MEN FÖR HELVETE HUR SKA NI BILDA EN UPPFATTING OM BOKEN OM NI BARA LÄSTE 50 SIDOR.
jag tyckte osså att början var trist men när väl Moiraine och lan kom och dom var tvugna att fly,
Då kunde jag inte lägga ifrån mig boken.. LÄS MER ÄN 50 SIDOR NÄSTA GÅNG ... om nån kommer och säger jag läste två av böckerna. då säger jag "ok du kanske inte gillar denna sortens böcker" ....
FATTA LÄS INNAN NI KLAGAR

(no login)

*skäms* .... (lite i alla fall)

May 9 2000, 7:35 PM 

Jag har faktiskt läst första boken (svenska) för ca tre år sedan. Då tyckte jag den sög. Men, då gillade jag Eddings bättre.
Men när jag läste om dem för ca ett år sedan (är det bara ett år? ojojoj) tyckte jag de var jättebra, och det ena ledde till det andra...
Jag tänker inte döma folk som säger att böckerna inte är bra, men jag tycker det. Om ni då säger att JAG är dum för det... ja, skyll er själva.
Då är det absolut inte jag som är dum.

Ja, ja, det var väl allt.

Affi
(no login)

JAg ville ha Sagan om Elenien

May 10 2000, 10:31 PM 

Men mina förädrar läste fel så jag fick tre okända böcker (för mig iallafall)
Dom hette farornas väg, Tidens Hjul, och drakens flykt.
Fan vad jag hatade mina föräldrar då men .... sen efter jag fixat Elenien och läst det så började jag läsa dom dära böckena ... och WOW dom var CP BRA JAG ÄLSKAR MINA FÖRÄDRAR FÖR ATT DOM TOG FEL...

Tek
(Login Teknocide)

Re: Kommentar till alla icke-wotare

June 13 2004, 12:54 AM 

Personligen tycker jag att David Eddings är en av de mest överskattade författare som någonsin skrivit tre ord i följd..

Inte nog med att hans hjältar är tillsynes felfria, skurkarna är fjantiga -- tänker på det där puckot som Spjuthök alltid larvar runt efter -- och trista. Snacka om att killen (Eddings dvs) är monokrom..

Sen finns det visst delar i WoT som jag ogillar mycket också. T ex tycker jag det verkar som om Jordan kommit på nya saker allt eftersom.. i bok ett upptäcker Rand världens öga och kastar magi omkring sig som en vettvilling, dödar hela arméer osv. Och emellanåt är den oerhört segdragen och trist.. fast, på något sätt gillar jag den skarpt ändå.. flina

Current Topic - Kommentar till alla icke-wotare  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement