Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Hej!

June 11 2000 at 11:21 PM
  (no login)

-
Jag har en snabb liten fråga. Vad var Be'als plan i TDR? Var den att Rand skulle ta Callandor, och sen skulle Be'al döda honom? och i så fall: Hur korkad kan en mäniska bli? En forsaken vs Callandor? Eller var han så rubbad att han trodde Rand inte visste hur man använde en sa'angeral? Det var typ 7 frågor men ändå.

Respond to this message   
AuthorReply
Snurvel
(no login)

Ja...

June 12 2000, 12:11 AM 

hans plan var väl att han skulle tvinga Rand att ta Callandor och sen snabbt slita den ur handen på honom eller hugga skallen av honom direkt som han tagit ut det...
Han tänkte väl att Rand skulle vara för oerfaren för att hinna använda callandor innan han dödade honom.
Och så var han väl en aning bländad av den makt callandor skulle ge honom.

(ty sådan är kapitalismen, otack är den armes lön, den är de rikas paradis, men ingen hör en fattigs bön -Fred Åkerström)

Thalantyr
(no login)

Fred Åkerström? Paranoia? (nt)

June 12 2000, 1:14 AM 

Rhuarc
(no login)

En kommunist b*g..... (nt)

June 12 2000, 11:16 AM 

Moghedien
(no login)

Efter det citatet kommer jag för all framtid att tycka illa om dig... (nt)

June 12 2000, 1:08 PM 

fdh

Snurvel
(no login)

jag hittade alla mina gamla mp3or (det fanns 5 st fred åkerström med där...) (nt)

June 12 2000, 3:19 PM 

men även en massa annat bra, typ metallica, iron maiden, rally-grejs, offspring, dylan, dire straits, men även en massa andra bra låtar typ en av varje artist.

Snurvel
(no login)

varför? (nt)

June 12 2000, 3:20 PM 

(no login)

GHAAAAAAAA! [läs inte!!!]

June 13 2000, 8:13 PM 

Inte BE'AL, BE'LAL! Okej? Tack.

En sak till. Inte mäniska, människa.

Moghedien
(no login)

Bra att någon uttrycker sitt HAT mot sådana som inte kan stava ordentligt... [nt]

June 13 2000, 8:21 PM 

Men skärpning.....

Current Topic - Hej!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement