|
Teori om Faile å Berelain:)June 23 2000 at 12:11 PM | E.L.E. (no login) |
| - Faile e ju sur på både Perrin å Berelain för att hon e tänd på Perrin, det beror nog på att Faile e flata å hon e svartsjuk för att Berelain inte e tänd henne |
|
| Author | Reply |
Rhuarc (no login) | öhhh, NEJ.....idiot. (nt) | June 23 2000, 7:48 PM |
|
Thomas (no login) | tänkte först skriva ett hat mess till dig, men Rhurac sa praktistk taget allt som behövdes sägas (nt | June 24 2000, 5:44 PM |
|
E.L.E. (no login) | Notera :) , vicket betyder att ja inte va allvarlig(jävla miffo)nt | June 24 2000, 9:59 PM |
|
Thalantyr (no login) | Håller med Rhuarc, men ändå; kvinnor ÄR underliga... (nt) | June 25 2000, 7:01 PM |
|
Camryn (no login) | Och vad är män då om man får fråga? (nt) | June 25 2000, 9:23 PM |
|
Snurvel (no login) | intelligenta, logiska och så vidare... (nt) | June 26 2000, 2:19 PM |
|
Thalantyr (no login) | och det var bara ett urval av våra egenskaper... (nt) | June 26 2000, 8:09 PM |
|
Rhuarc (no login) | Yeah! (nt) | June 26 2000, 8:11 PM |
|
Erbos (no login) | Det finns inte mycket mer att tillägga. [nt] | June 28 2000, 10:50 AM |
|
Nynaeve (no login) | Inte en chans! | May 21 2002, 3:37 PM |
logiska *Kanske*, men absolut inte särskilt intilligenta. ni är till för två saker: att göra allt som behöver muskler. att se till att det finns människor på jorden.
dessutom, det är en aning känslolöst att vara logisk...
har ni inte läst om vita ajah?
det är ologiskt att göra mer än absolut nödvändigt, äta saker man egentligen inte behöver (godis etz), att skämta, att älska, ligga och dra sig på mornarana, sporta... jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. har jag gjort klart för alla män och killar att logik INTE är en berömvärd egenskap hos er. Men... de flesta av er är inte logiska och då kan ni vara riktigt söta... eller riktigt hemska. eller riktigt bra polare... jag skulle kunna hålla på nästan hur länge som helst... | |
|
|
|