Liah skrek ju och varnade Sam som då stack till porten. Sen Baelfirade Rand Liah med en väldig stark väv. Kan det inte då ha blivit så att Liah dog innan hon skrek, han inte varna Sam som då försvann från porten efterson han aldrig blivit varnad utan väntade på att Rand skulle ge sig till känna. Vad tror ni?
utgår du tydligen från att Sammy verkligen är död, ser jag... vilket JAG helst inte gör...
(no login)
Nej, han är INTE död
July 13 2000, 7:08 AM
Han blev aldrig varnad, stog aldrig vid porten, blev aldrig förtärd av Mich Shin (eller vad faan fen heter). Sam hörde inte Lihas skrik, stack inte till porten. Eftersom Rand minndes Moridins utalande och trodde den fortfarande gällde. Eftersom Mich Shin's bana inte förändrades via Liahs skrik så flöt den in på portområdet. Så Rand *räddade Samaels liv!* Förstår ni? Samael väntade på att döda and medans han stack till Illian och blev förklarad kung. Sam stannar i skuggorna och väntar på att döda Rannd och bli förklarad *Nae'blis*
LeFFe (no login)
menar ni Machin Shin eller Mashadar? MS finns bara i vägarna *nt*
July 13 2000, 1:44 PM
...
(no login)
Hmmm... (hoppas ni har saknat mig... ;)
July 13 2000, 2:06 PM
Han heter Sammael och det heter balefire, eller lanseld om man vill forsvenska sig, T A C K.
Och... aaah, eftersoM. Ocksa.
(no login)
Jag menade Mashadar. Tack för stavningen btv. nt
July 13 2000, 2:07 PM
Thalantyr (no login)
Ursäkta...
July 13 2000, 10:27 PM
läste inte din teori ordentligt - somnade 04.30 och gick upp 07.30 för att spela fotboll...
Hutt (no login)
Ä inte A, Å inte A, Ö inte O...ok? (nt)
July 13 2000, 10:40 PM
-
Erbos (no login)
Om jag säger att hon e i England då, pucko [nt]
July 14 2000, 12:35 PM
Hutt (no login)
Tuff
July 14 2000, 1:36 PM
Du tror inte jag fatta det?
Du tror inte att det var en pik mot hennes alla inlägg om felstavningar?
...Pucko!
Thalantyr (no login)
Lugna ned er flickor... (nt)
July 14 2000, 7:39 PM
Hutt (no login)
Flickor? Ok Mamma...(nt)
July 14 2000, 7:55 PM
-
Erbos (no login)
Hehe, oki då [nt]
July 14 2000, 8:44 PM
(no login)
Nu ar det sa....
July 17 2000, 2:44 PM
att pa det har tangentbordet FINNS det inte de dar dumma bokstaverna... Sa det ar en ganska omojlighet for mig att skriva dem.
Men, jag hajjar piken. *tar at sig* och nar jag kommer hem till det regniga Sverige ( *ryser for tanken* ) LOVAR jag att jag ska skriva de bokstaverna. Skojtheder!
(no login)
*snyft*
July 17 2000, 2:50 PM
Kan INGEN lara sig att stava ordentligt, som mig, Tamrin, och Erbos (ja, ibland faktiskt)???
Sorry om jag glomt nagon.
Jag tanker inte ens ratta alla felen i denna texten, det skulle ta evigheter. En minisak bara: hon heter/hette LIAH.
Erbos (no login)
Tackar får man väl säga då *ler*
July 17 2000, 5:48 PM
Snurvel (no login)
snälla!
July 23 2000, 10:17 PM
man kan skriva dom iaf, om man använder NumPad e. dy.
(no login)
NEJ!
July 24 2000, 7:52 PM
...inte pa DEN HAR datorn!
Man kan inte ens SE de bokstaverna, an mindre skriva dem.
De syns som fragetecken o dyl. Det ar INTE kul.