Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Till perrin The Wolfman mfl!

August 27 2000 at 3:18 PM
En som hatar Perrin  (no login)

-
OK!
nu har jag läst det mesta här....för att inte verka dum och skriva mess som redan skrivits....
jag har kommit fram till ett par saker.
1) de flessta som skriver här är idioter!
2) några få (Snurvel, Julle, Thalantyr, Rhuarc, C3PO och några till) kan faktiskt mkt om WoT, ni är mina idoler.
3) de enda som kan vara kaxiga är sånna som vet något (de uppräknade plus några till), dvs inte du Perrin!
4) Om man tycker att Perrin e tillräckligt ball för att ta det som nick borde man inte få skriva här!

Respond to this message   
AuthorReply
Erbos
(no login)

Jag tycker...

August 27 2000, 4:28 PM 

...att alla de som inte uppger ett namn skall inte ha ngn åsikt om detta forum ,ett nickname alltså, inte irl namn.
Vad du än tycker om Perrin, så förblir han inte anonym som du.

Aginor
(no login)

Jag tycker...

August 27 2000, 5:27 PM 

att det är ett jävla tjaffs i detta forum!

Perrin the Wolfman
(no login)

Jag tycker att

August 27 2000, 6:39 PM 

vi borde ta det lungt snacka om böckerna och inte:
1.Trycka ner varandra för deras namn´!!
2.Inte förklara andra som idioter för vad de skriver.
3.Och försöka förstå att alla får tycka vad de vill!

(no login)

hmm

August 27 2000, 6:59 PM 

Om vi inte ska idiotförklara folk för vad dom skriver vad ska göra det för? utseende? namn?

Julle
(no login)

Ja...vad ska man säga..

August 27 2000, 8:36 PM 

tack till o börja med kanske...men egentligen så anser jag inte att nån här är bra på WoT..inte en jag även om jag vet en del men det är för jag läs böckerna rätt mycket..sen att kunna hitta på massa skuma teorier som sen visar sig stämma behövs bara en stor dos fantasi..=)..

fast att hålla på o idiotförklara varandra e dumt..du idiot en idiot kan vara så är det bara onödigt att skriva det som Topic på ett mess i ett forum..HÅLL ER TILL WOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(no login)

Well said! [NT]

August 28 2000, 11:10 AM 

.

(no login)

inte trevligt..

August 28 2000, 4:18 PM 

När ni som har varit här ett tag trycker ner på folk som inte har varit det för att de ställer frågor som redan blivit upptagna, då är något fel...

Hallå? Hur fan vill ni att nya människor ska veta sånt? Själv är jag ny, och jag sägar bara: jag tänker inte läsa igenom hela forumet bara för att jag vill höra andras åsikter om något...

Välkommna istället nya människor, och tänk på att nya människor även kan veta en del, även om de kanske inte har fått den "respekt" deras kunskap förtjänar än

(och med detta säger jag inte att jag är duktig - för det är jag inte =) )

/Yenie

Linus
(no login)

Jag tycker...

August 28 2000, 6:45 PM 

Jag tycker att "En som hatar Perrin" borde ha lärt sig att i en bildad debatt så argumenterar man mot argument och inte mot personer.

Pyrola
(no login)

Jag tycker...

August 29 2000, 11:23 PM 

jaså, du bryr dig om vad jag tycker? vad trevligt!
Jag anser att detta forum är till för alla, oavsett vem de gillar i WoT. Lite vanlig hyfs är ngt en del av er skulle behöva!

Erbos
(no login)

Klart jag bryr mig *blink* [nt]

August 30 2000, 9:39 AM 

Mattit The Master!
(no login)

Jag Tycker...

September 5 2000, 12:49 AM 

...att det ar fegt att inte sta for vad man sager och tror! Och jag tycker att vi borde halla oss till WoT inte att t.ex borja snacka om vilket fotbollslag som ar bast!!!

Anonymous
(no login)

Vem "en som hatar perrin mfl" är...

September 30 2000, 9:03 PM 

*1 hmmm 12-14 år..
*2 har bara läst halva första boken
*3 är en av följande:

Snurvel, Julle, Thalantyr, Rhuarc el. C3PO

nu harvi rett ut det
gåå avguda hanson som resten av killarna i din åldersgrupp

Current Topic - Till perrin The Wolfman mfl!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement