|
Jag tror attAugust 27 2000 at 7:10 PM | Perrin the Wolfman (no login) |
| - kanske det här är bara ett kandke jag låg och funderade över mitt i förkylningen att kanske Mat blir Egwenes Väktare!
Jag menar i nån bok så undrar den dår 4065 åriga kvinnan som elayne stöter på när de letar efte vindarnas skål om mat är elayens väktare.
Tryck inte ner mig nu det var bara en fundering ett kanske jag menar Mat är jävligt bra med sin spjut liknande grej,och med sin tur så ja man vet aldrig Jordans vägar är outgrundliga....
/En förkyld stackare
förresten den där debatten om skåne det var jävlar de mest rasiztiska(eller nazistiska)
åsikter jag hört om skåne det är väl för helvete inget fel på skåne vad fan har jag gjort er jag pratar bar på min egen dealekt och alla som vågar prata sin egen dealekt och inte tracka ner andra för deras dealekt.
Jag säger bara hell dialekterna |
|
| Author | Reply |
Thalantyr (no login) | Förkyld var det... | August 27 2000, 9:42 PM |
Men jag skulle inte tro det faktiskt - Mat har faktiskt plikter annorstädes, inte sant?
Och fö så finns det ingen kvinna som är 4065 år gammal, snarare 465, för hade hon varit det hade hon överlevt VF och tja... you name it man... |
|
Chiad (no login) | nej,nej.... | August 27 2000, 9:54 PM |
...mat får ju ihop de me nio månarnas dotter som e flintsakllig.. de vet ju alla....
=) |
|
Thalantyr (no login) | Neeej, det vet inte alla...*ser inte på ngn särskild* (nt) | August 27 2000, 10:25 PM |
|
Pyrola (no login) | dialekt skall det vara...... | August 29 2000, 11:20 PM |
|
Snurvel (no login) | NT skulle det vara, hehe (nt) | August 30 2000, 6:30 PM |
ta det inte så allvarligt! |
|
Mattit The Master! (no login) | Nej, Nej! Kolla har allihop! Sa har ar det!!! | September 5 2000, 12:34 AM |
Gawyn blir Egwenes vaktare, sa klart. Om nagon med tanke pa vem hon ar. (Hon har ju en aes sedai som sin vaktarinna!)
Lan blir/ar Nynaeves vaktare, sa klart.
Elayne har ju Birgitte. Och ifall hon skaffar en till sa blir det...jag vet inte hur hennes namn stavas, ni vet Rands tjej som borjar pa "A". (Eller/och Rand).
|
|
Sartina (no login) | Jag tror... | September 13 2000, 9:45 PM |
... att det stavas Aviedha.. eller något liknande.
Och Lan är väl så gott som redan nynaeves väktare...
dom får väl inte gifta sig med någon annan än sin väktare? | |
|
|
|