|
vill dela med mig lite av mina tankarSeptember 10 2000 at 8:53 PM | frippe (no login) |
| - SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!SKOLA SUGER!!!!!!!!!!, OK?
|
|
| Author | Reply |
Snurvel (no login) | det var ju snällt... | September 10 2000, 9:45 PM |
det e inte sant dock...
endast britt-ma:s lektioner ger mig kväljningar...
och skolan ger en chans att träffa människor och bära konstiga huvudbonader... |
|
Chiad (no login) | ghaaaa | September 10 2000, 9:53 PM |
...detta är et wotforum! nämn inte skola! den ger mig spasmer!
men visst träffar man människor, och visst kan man.. eh... bära konstiga huvudbonader?
men skolan e allämnt tråkig. punkt |
|
Thalantyr (no login) | Helt fel... | September 10 2000, 10:08 PM |
skolan är faktiskt rent livsviktig - hur skall man annars träffa folk överhuvudtaget? och om man inte träffar folk kommer man förr eller senare att bli sämre på att tala, vilket ännu senare KAN inverka på konsten att läsa; vilket skulle inverka på your prime interest: WoT!
och dessutom är det kul i skolan - så länge man inte har en galen TY-lärare och en högerextrimistisk Hemkunskapslärare som tror att jag är hennes gudson (eller ngt liknande) |
|
Seraime (no login) | huvudbonader? [nt] | September 11 2000, 8:24 PM |
|
Snurvel (no login) | ja, exempel fås om man läser denna post... | September 12 2000, 12:37 AM |
1. Svart band
2. Egenhändigt sydd kommunist-hatt (dvs grön med röd stjärna i pannan)
3. Grönvitt band
Jag har även haft andra, men dessa är de klart mest framträdande och roliga... |
|
Josis (no login) | åk hit så ska du få se någe trist | September 12 2000, 12:22 PM |
hippa jannes lektioner är inte skoj |
|
Thomas (no login) | Snurvel: Du är sjuk :) (nt) | September 12 2000, 6:28 PM |
|
Snurvel (no login) | *jätteglatt* Javisst! | September 12 2000, 8:20 PM |
men på ett positivt sätt, liksom...
och nog finns det andra mycket sjukare saker man kan göra än att ha lite annorlunda saker på huvudet, och även saker man har på huvudet kan vara skummare, min f.d. frisyr t.ex. ...
förresten har jag nu bevis för att moderater hatar er norrlänningar... jag såg nämligen en reklam för deras "parti" (fascistklubb vore ett bättre ord) där de skrev att regeringen ger 12 % av en stockholmares skatt till norrland, vore de i regeringsställning skulle de minsann se till att detta togs bort... |
|
Rhuarc (no login) | jag kan tyvär intyga... | September 12 2000, 10:09 PM |
...att han talar sanning. Ni måste bara se hatten, den e obetal bar! (och ful som stryk!) | |
|
|
|