|
Okej, veckans fråga...September 11 2000 at 12:00 AM | Tamrin (no login) |
| - Vad händer om man sparkar Halima mellan benen? |
|
| Author | Reply |
Snurvel (no login) | hon får ont! (nt) | September 11 2000, 8:06 AM |
|
Thalantyr (no login) | Varför sparka Halima...? | September 11 2000, 8:10 AM |
...när man kan sparka Eg istället? |
|
Julle (no login) | Det är en kvinna..med mans personlighet, fast en minskar helöa tiden och hon ser sig mer som kvinna. | September 11 2000, 8:14 PM |
|
Tamrin (no login) | jag vet... men hon lär iaf skrika av gammal vana *flinar* [nt] | September 11 2000, 8:45 PM |
|
Thalantyr (no login) | Sååå, du menar att en kvinna inte skriker om hon blir kickad i skrevet? (nt) | September 12 2000, 7:11 PM |
|
Rhuarc (no login) | jag har märkt att... | September 12 2000, 10:05 PM |
...på senare tid har humorn här dragit sig längre och längre ner på kroppen, undrar var det ska sluta? Med Håkan prylar kanske? (internt) |
|
Josis (no login) | alla får göra som myggan (nt) (bondeskämt där jag bor) | September 13 2000, 2:59 PM |
|
Snurvel (no login) | *ryser* Håkan... *ryser igen* | September 13 2000, 5:11 PM |
håkans humordel ligger väl inte så mycket långt ner på kroppen som på baksidan (och mitten) av den...
Eller egentligen det som utsöndras ur denna kroppsdel...
nu vill ingen veta något mer, men jag ska ändå tilläga att han är stolt över sina bravader... |
|
Julle (no login) | Sex är roligt...allt som man kan relatera till Sex är kul..så de så..Håkan e kul oxå..(nt) | September 13 2000, 5:13 PM |
|
Sartina (no login) | jag lovar att det gör ont det med | September 13 2000, 9:49 PM |
okej... kanske itne lika ont.. men det gör ont...
jag kan lova er det... är det hårt så börjar man undra över hur mycket det krävs för att blir kastrerad för livstid |
|
Snurvel (no login) | förklara det! (nt) | September 16 2000, 10:45 PM |
|
|
|