|
undrar en sak....September 27 2000 at 11:03 AM | Cageman (no login) |
| - Är det ingen som blir irriterad på att INGEN i hela serien pratar med varandra! visst pratar dom med varandra men inte på det sättet. Alla har sina förutfattade meningar om den och den personen. T.e.x Elayne & C\O mot stackars Mat i Ebou dar! Att dom inte bara kan sitta ner och prata en liten stund med varandra så att dom förstår varandras avsikter lite mer iaf. Jag säger inte att man ska avslöja alla sina planer och sånt!
Bara lite enkelt snack! dom ÄR ju iaf allierade mot "Den Svarte"......
Undra bara om det är någon mer som känner som likadant?
Den som inte gör det behöver inte klanka ner på mig allt för mycket.....tack på förhand...:) |
|
| Author | Reply |
Josis (no login) | skulle du vilja läsa en sådan bok? | September 27 2000, 12:38 PM |
Jag håller med dig men det vore nog ganska svårt att skriva så och få det bra. |
|
Snurvel (no login) | men...ja...ähh läs detta bara! | September 27 2000, 3:40 PM |
alla RJs kvinnokaraktärer har en föruttfattad mening om männen i serien, och tvärtom...
sen e alla personer i WoT väldigt falska av sig (säger de nånsin vad de tycker?), men det kanske säger mest om RJ än något annat...
fast lite e det ju så att inom en grupp som strävar mot samma mål kan massa olika ideér uppstå om HUR man ska nå detta mål, och rivaliteten mellan de fraktioner som bildas inom gruppen kommer oftast bli större än den mellan "vår" grupp och några som tror helt olika...
Detta kanske inte hänt i WoT (än...), men tendenserna finns (hopaas dock det EJ händer)...
sen e det väldigt svårt att verkligen förklara sig själv (sina tankar, vad man vill/tycker/är, osv), tycker jag iaf. |
|
Cageman (no login) | joo.. | September 27 2000, 10:58 PM |
kanske det men jag tycker det går till överdrift bara...blir tokig på El,Nyn,Avi och Egw!!!
Dom tror verkligen att dom är bäst vackrast och...öhh bäst...:) |
|
Cageman (no login) | hmm.... | September 27 2000, 11:01 PM |
Bra returnerat! hehe..
Håller väl med på de flesta punkter...
Men jag behöver inte tycka om det!! |
|
Tamrin (no login) | det är de ju också!!! typ.. :) [nt] | September 28 2000, 12:11 PM |
|
Erbos (no login) | Hatade du inte Elayne? [nt] | September 28 2000, 4:10 PM |
|
Tamrin (no login) | Jo, innerligt... därför "typ" =) [nt] | September 29 2000, 2:24 PM |
|
Mattit The Master! (no login) | Well said! Jag kunde inte ha sagt det bettre sjalv...(nt) | September 29 2000, 4:33 PM |
|
|
|