Föresten var den inte alls lika bra som dom första. Jag tror inte att jag är en WoT fanatiker längre, börjar bli segt nu.
Thomas (no login)
*Gör tecken för ondska*
December 7 2000, 10:48 AM
Hur kan man säga så? Bli LESS på WoT?! Det är helt orimligt! Det är bara folk som är alldeles för stressade som inte kan läsa klart böckerna. och det är svagt av er!
Och du anonmous.. du säger att WH bara är en bok som man inte kan älska? Säg det till dem som anser att bibel är deras största ägodel, eller Koranen eller nån annan (påhittad) religions bok.
/Thomas - Mystery is an illusion created by our
need for excitment.
Thomas (no login)
Hej Katta! Det var LÄNGE sedan. (nt)
December 7 2000, 10:49 AM
aslödfalsdf
warder (glömde skriva namn förut) (no login)
men hallå?!
December 7 2000, 11:33 AM
Jag tycker att dom tidigare böckerna var mycket bättre. WH var bra (bättre än PoD) men inte alls så bra som dom första. Så det så!!!
Chiad (no login)
*lipa ilsket åt dum-warder*
December 7 2000, 8:25 PM
Wh e bättre en PoD, du har så rätt så om det,men inte om de andra! WH E supuuuper. å ja antar att du inte läst slutet, din senila pbupsykolog (de e värsta förolämpningen ja kunde komma på på så kort varsel)
*chiad har hittat nån att inte tycka om, igen kritiserar hennes heliga WoT som man VISST kan älska*
warder (no login)
äntligen börjar det här forumet bli kul :)
December 7 2000, 9:19 PM
Men ni är ändå ganska barnsliga för vad ni än säger så kommer jag inte ändra mina åsikter och det borde ni acceptera!
Men jag förlåter er eftersom hela det här forumet har en så barnslig stämning
Imorgon fyller jag år, i present önskar jag mig mer barnsliga påhopp.
Chiad (no login)
*börjar i förväg*
December 7 2000, 9:44 PM
grattis,grattis,grattis!*pussar å kramar allt vad jag orkar*
å wot e bäääst*snort å ryck i fläta*
Sartina (no login)
*barnsliga påhopp i efterskott*(nt)
December 7 2000, 9:49 PM
Snurvel (no login)
ge stod till warder
December 10 2000, 2:15 AM
WH e bra, men det finns manga battre WoT bocker, LoC (som e den basta), tFoH t.ex.
diskuterbart aven aCoS och den dar 4rde boken...
M'Hael (no login)
Men allvarligt talat!
December 10 2000, 11:15 AM
Men allvarligt talat!
Det hände ju nästan ingenting alls, det som hände kunde han ha klämt in på 100 sidor.
Nä en riktig besvikelse var faktiskt denna boken, den klart sämsta hitills. Om Jordan ska hålla på i denna takt kommer det att ta mist 10 böcker till innan han blir klar.
adara (no login)
*är så barnslig så att folk svimmar* :) -nt-
December 11 2000, 3:43 PM
Leffe (no login)
svimmar.... -nt-
December 11 2000, 7:23 PM
skoja lite bara....
Leffe (no login)
den får ett stort frågetecken av mig.... -nt-
December 11 2000, 8:09 PM
inte läst juuh
Leffe (no login)
fel ovan.... *be om förlåtelse* -nt-
December 11 2000, 8:22 PM
skulle kommit på en annan sebject.... men...kom typ åt backaknappen på musen några gånger, så jag backade tillbaka några sidor utan att jag märkte det.... ehhh..wtf... who gives a fuck....