|
*lussa för forumet*December 13 2000 at 8:17 PM | rarimojjen (no login) |
| - *klä sig i vitt o sätta eld på håret.. eller nej.. förlåt.. på ljusen i håret. eller tända ljusen iallafall.* typ. flin
*skrida fram med någorlunda elegans o sjunga "Natten Går" med nästan perfekt sång utan alltför många falska toner. på ett ungefär.*
*känner sig för o bli pyroman o sätter eld på en gran*
*sjunger "sköna jul" för granen istället med någorlunda majbåls stämmning*
*måste fly när brandkåren kommer o rusar ut till tonerna från "Midnatt råder, tyst det är i husen" och lyckas nästan undvika att glömma texten med att förväxla alla verser*
*byter om o drar till stockholm för o våldta tamrin istället*
/Yenie - FLUM
|
|
| Author | Reply |
Thomas (no login) | Ehh... | December 13 2000, 9:35 PM |
Får små vibbar om att när du lussar blir det ofta kaos =))
Men det var faktiskt en på min skola som satte eld på huvudet idag, han hade mössa på sig men ändå! =)
Världens skummaste lucia som jag nånsin sett var det också, tillslut var det rockkonsert tror jag, eller dödsmetal rättare sagt =) |
|
Mic (no login) | Näst intill perfekt, bortsett från det där sista så är det det perfekta luciafirandet (nt) | December 13 2000, 10:45 PM |
|
Thalantyr (no login) | sniper placerad på taket! | December 14 2000, 6:56 PM |
jag och en kär vän funderade på att utveckla legenden om vår Sancta en aning, genom att inte endast ge henne ett rött skärp runt midjan utan även typ en röd brosch på särken - jag var inte alltför övertydlig eller? man vill ju inte råka ut för någon frikyrka eller så... |
|
aFFi (no login) | Var går duh på skola ?? :D | December 14 2000, 11:23 PM |
;D Kanske känner dig  |
|
Rari (no login) | *flin* | December 20 2000, 2:44 AM |
Tja..
för alla som råkar veta var YSTAD ligger så är det i södra SKÅNE. Där ligger sveriges största gymnasieskola ÖSTERPORT i där på MEDIA råkar lilla helväkkiga YENIE gå. men OJ tänker ni. det måste vara i TREAN dårå. o japp, de stämmer!
gah |
|
|
|
|