japp, det e jag igen, denna gang skriver jag till er fran ett internetkafe i honolulu. mycket har hant sedan jag senast skrev at er, och det e val bara borja beratta
jag har naturligtvis skickat vykort till ett stort antal av de som ibland syns har (OL/RL-namn): R/Y, R/M, T/J, C/K, E/C, jag har naturligtvis redan angrat allt jag skrev, e overtygad om att ni inte kommer kunna tyda min handstil och skulle vilja skriva om alla brev som en foljd av detta.
visst blir svenska fult utan vara vackra bokstaver man vill ha?
lite roliga saker som hant:
jag har fangat en fisk som var storre an mig sjalv
jag har sett massa nya avsnitt av simpsons och x-files (visste ni att mulder e borta nu, t.o.m. introt e andrat for att passa)
saker jag blivit beroende av:
solrosfron
elfquest (mer om detta senare)
jobbiga grejer:
det finns inget snus har!!
kaffet e svagt som fan
allt e dyrt utav helvete!
elfquest:
detta skulle jag ju kopa at T/J, men jag gjorde forstas bort mig och kopte Readers Compendium, istallet for del 1-3 blev det 1-15 reprintat.
detta rakade jag borja lasa, och nu e jag fast!
Jezz, ska maila detta at dig ocksa, men iaf: vill du ha den har sammanstallningen av elfquest (kostnad 130 kr st. 5 delar i varje) isf hur manga? tyvarr det enda som finns att finna. jag har aven hittat "A Wolfriders Guide to ElfQuest" for 17 dollar = ~180-190 kr.
kanske compendium del 1 och den?
valet e ditt...
jag e som sagt redan fast i denna serie, har last nummer 1-20 tva ganger under den senaste veckan t.ex.
maste val som avslutning saga att jag fann Maui mycket mer trevligt an Honolulu (ligger pa Oahu), men har finns mer grejs att gora och kopa...
sen skulle jag hemskt garna vilja se R/M:s min da han far sitt vykort, kanske inte riktigt vad man vantar sig av nan som e pa hawaii...
men ni ska ha det sa bra, och vara rejalt avis pa mig!