Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

semesterpost 3

December 19 2000 at 9:11 PM
Snurvel  (no login)

-
detta kanske e en overdos, men maste bara beratta om igar...
jag gick runt pa staden, sent pa kvallen, med min Bad Religion troja pa mig (for er som inte vet det e BR:s marke ett overstruket kors), det var jattejattekul!
"gatupredikanterna" som jag dopt de stora (och jag menar stora) negrer som kutar runt pa gatorna och predikar jesu kristi:s ord gav mig en blick (de satsar alltid pa folk i min alder) och vande sedan...
2 sana skramde jag bort...
a andra sidan var det flera (vanliga) som skrek "jesus loves you" och annat skit efter mig jag garvade rejalt at dessa fjantar...
jag lyckades ocksa hetsa upp en annan antikristen till den grad att han sprang runt pa gatan och skrek tillbaka at en av gatupredikanterna, det var ocksa kul att se...
varlden e harlig helt enkelt... flina

Respond to this message   
AuthorReply
aFFi
(no login)

HAHA

December 19 2000, 11:14 PM 

E du satanist eller vadå
Fy fan vad skojjigt... men en sak som är ännu roligare är..... JAG HAR SNUS OCH DET HAR INTE DU!!! MUHAHAHAHHAHAH <------ Otroligt omoget

Rari
(no login)

*asg*

December 20 2000, 2:39 AM 

*fullkomligt övertrött o har nu trillat ner under skrivbordet så mycket som hon skrattar av fullkomlig hopplöshet* GAH!!
*längar tellz jau får vykort, o vågar inte tänka va en littan znurfliz skrivit på de*
asg
GAAH
nej om man ska ta o såva?
*gäspa stort o demånstrativt*

puss på er allesammans..
en liden skånetös ska dra te sängs.. *weåå*
*våldta eventuella frivilliga då jag kan utropa mig som SINGEL sen igår*
blink blink blink <--- neånpil som blinkar SINGEL

tamrin
(no login)

*är ofrivillig denna gången så att hon faktiskt blir våldtagen, för hon känner ju rari* -nt-

December 20 2000, 2:34 PM 

rarienma
(no login)

*extremmykke våldtäckt på tallan* *NT*

December 22 2000, 2:32 PM 

=)

tamrin/tallan
(no login)

yeah... *njuta* -nt-

December 28 2000, 8:06 AM 

Current Topic - semesterpost 3  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement