För det första. Jag har nu suttit här och läst igenom en sjuhelvetes massa mess och va fan ni kan ju INTE fly detta forum, Snurvel & co. Stanna istället kvar och hjälp till med teori torkan genom att själva skicka in teorier. Jävligt fegt att bara fly sådär!!
För det andra.
Varför är det så många kapitalisthatande, samhällshotande och kommunist vänliga personer som läser Robert Jordan och fantasy överhuvudtaget?
Vilket märks väldigt tydlgt i detta forum...
För det tredje och sista.
Jag är asförbanad över att jag har Winters Heart hemma men har glömt tPoD, på ett ställe som jag inte tänker tala om vart, och jag har halve den kvar. Världen är orättvis ibland. Jag får vänta i ytterligare 1 vecka innan jag får den...
Ha't så jättebra allesammans och
puss och kram Mierin *stöter*
_________
Moghedien
för det första, håller massor massor med. det kanske är ganska tydligt...
för det andra, tja, kanske för att majoriteten av oss wotare är smarta människor? flina
för det tredje, gaaah, stackare... *hålla om & trösta*
Julle (no login)
Bryter sitt löfte lite
January 8 2001, 5:57 PM
Såhär är det: Jag planerade att lämna detta ställa för länge sedan men jag bestämde mig för att ge det en chans tills WH var utläst av alla o se vad som hände med nya teorier o så..
Sen kom WH...inget hände, inga nya teorier det ända som var värt att disskutera var var demandred håller till o det är inte särskilt intressant
Nu har alla läst WH och forumet är tillbaka på samma bäbis nivå som innan och jag orkar inte sitta här i två år i väntan på nästa bok för att kunna disskutera nått nytt..
Moghedien (no login)
Du får gärna...
January 19 2001, 7:09 PM
...hålla om och trösta mig om du vill.
Men problemet är nu löst och jag har fått tag på tPoD och skall nu läsa ut den. För att äntligen få börja läsa WH.