|
WH!!!!! öhh nu ska vi se här [eng]January 8 2001 at 4:46 PM | Perrin the Wolfman (no login) |
| - teori...
ett försök ialla fall ni vet ju hur det brukar bli men va fan..
Rand haver ju nu renat the one power
och hans aschamaner lever väl loppan...
men de som är galna kommer de att kunna återgå till sitt orginal tillstånd jag menar typ rand måste redan ha blåst bort sin hjärna..
SÅ han säger till as-erna att Höhö Vill ni gå till tarmon gaidooooon med crasy asch-manner o crasy rand men men om han redan e crrasy så kan han inte säga så ju....
sen tror ni rand e medveten om att taim e OND
darkfrend eller...
det blev ingen direkt teori men va fan
sen så tror jag att slutet blir att Rand ligger almost dead i tarmon gaidon men sen trycker han alla sin mega krafter i en fet jävla balefire upp på Shai`tan
o vips bort me ondskan
och sen öhm he kunde man kanske he i framtiden få tarmins vad heter det hehe icqnummer ifall du kanske ehh har nått..............snälla |
|
| Author | Reply |
Thomas (no login) | haha... MOAHAHAHAHAHAHAHA! | January 8 2001, 7:51 PM |
Det där var ett av de mest uddaste, skummaste, roligaste inlägg jag läst! I vilket tillstånd var du när du skrev det där? =)
Och vad är Tamrin? Forumets ragg offer? =)
(no offense Tamrin)
HAHAHA! |
|
mierin (no login) | *snor en av tammies ordböcker o ger en till perrin - han verkar behöva den* [nt] | January 8 2001, 9:14 PM |
|
tamrin (no login) | *suck* jag verkar vara världens raggoffer... bah. *sniff* -nt- | January 8 2001, 11:41 PM |
|
Perrin the Wolfman (no login) | ta det som en komplimang! nt | January 9 2001, 5:06 PM |
|
tamrin (no login) | ska jag ta det som en komplimang att pojkar på din intellektuella nivå vill ha mitt ICQ-nummer? *tvi | January 10 2001, 10:51 PM |
|
|
|