...sitter och är ganska apatisk i en liten stol någonstans i världen, och filosoferar över livets orättvisor och WoT - de mest elementära delarna av mitt så kallade liv...
....klurar lite slappt över varför OP, som ju i grunden borde vara en god kraft, tillåts användas även av BAAS - men orkar inte tänka, orkar inte leva - har ett liv att inte återvända till...
verkar vara det allmänna tillståndet bland alla här...
January 13 2001, 8:13 PM
eller?
tamrin (no login)
OP...
January 13 2001, 8:40 PM
...kanske i grunden borde vara en god kraft, men det är den ju inte. den är varken god eller ond. den bara ÄR.
flinar
och jag är inte apatisk! jag har jättekul nuförtiden! så otroligt mycket som händer i VVT just nu, det gör mig alldeles lyrisk...
Julle (no login)
bryter sitt löfte lite till
January 13 2001, 10:25 PM
grejen är den att många här inne inte är såhär depprimerade och antiliv osv osv..enligt mig är måna helt enklet förvirrade och tycker det är "ballt" att vara nere osv osv..
jag tycker det är patetiskt och är en av anledningarna till att jag drog..
mierin (no login)
ballt att vara nere? *äcklad min*
January 14 2001, 8:53 PM
kryp ner i din krypa igen. där du hör hemma.
*äcklad*
patetiskt att vara deprimerad?
jag tycker nästan synd om dig.
tycker lika gärna du kan försvinna igen och inte alls komma tillbaka.
Julle (no login)
Ojdå..vart du äcklad..guuu va hemskt
January 15 2001, 8:27 PM
jag känner nästan ånger för mina åsiketer..
men grejen är den att du inte fattade vad jag skrev..(du kanske är dum?) jag menade att det finns folk här som skiver att dom är deppade för att dom tycker det är "inne" o vara sån där gothaktig typ som lyssnar på depprock och säger att livet suger osv osv..dom kanske tror på det själva vad vet jag men JAG tycker det är patetiskt och inget du kommer skriva här kommer ändra på det..och även om du kanske är lider av deppersioner så bryr jag mig ärligt talat inte ett skit..jag känner inte dig jag kommer aldrig lära känna dig och jag skiter i hur du har det...
tack o adjö..
mierin (no login)
jag tänker inte ödsla tid...
January 15 2001, 8:35 PM
på någon som verkligen inte förtjänar det.
och det gör du INTE.
herregud, kan du inte bry dig lite mindre?
nej, förresten, det går nog inte.
du har aldrig hört talas om något som heter hjärta, visst?
nej, märker det.
Perrin the Wolfman (no login)
Du har redan ödslat tid på honom........... NT
January 15 2001, 9:25 PM
jajaja.... hit me... hit me ......
tamrin (no login)
du julle
January 16 2001, 7:54 PM
om du ändå tänker skriva här lite då och då, vilka här på forumet verkar vara "hobby-deppade"? vore väl roligt att veta...