Jag har läst alla böcker som finns på svenska, men funderar att börja läsa dem på engelska. Borde jag börja om från början för att försåt alla namn och så? Sedan vet jag inte riktigt om jag skulle förstå, är det svår engelska?
Nä... det är väl inte jättesvår engelska. Du behöver inte börja om, nästan alla namn är xakt lika i den svenska och den engelska varianten.
Perrin the Wolfman (no login)
Man fattar engelskan rätt snabbt NT
January 14 2001, 2:13 PM
bättre på engelska
byt
mierin (no login)
jag blir förvånad...
January 14 2001, 8:54 PM
förstår du engelska? du som knappt kan prata svenska?
HA HA HA
January 15 2001, 9:23 PM
otroligt roligt äntligen ser ja det du har ju humor!IRONI
ja känner mig otroligt sårad du lykades..... NOT
och åter igen HA HA HA jag dör av skratt
Leffe (no login)
you are da'tsang -nt-
January 16 2001, 9:50 AM
nt
Christoph (no login)
Perrin the wolfman???
January 19 2001, 7:07 PM
Tjenare alla glada människor!!!
Jag är också rätt så ny här på den här sidan, men jag har nog iaf läst igenom några av sidorna som skrivits här och en sak har jag kunnit reda ut.
Hur fan tror du att Du skulle kunna bli accepterad på den här sidan bland så hårdnötigt folk som Tamrin och Mierin när du bara gör bort dig gång på gång. Du gör det ju bara roligare och roligare att dissa dig och skratta åt allt du skriver. Om du håller på som du gör nu kan du lika gärna bli en passiv läsare här eller att du byter alias, för du kommer aldrig att bli accepterad här. Fortsätt TAMRIN och MIERIN och alla andra som gör livet surt för såna människor. Han påminner mig något om några av alla fjortisbrudar som går på högstadiet där jag går i skola.
Ha det!!!
*Host* RÖVHÅL *Host* NT
January 20 2001, 5:57 PM
Newbie
Christoph (no login)
Ännu ett tecken!!! (nt)
January 22 2001, 11:55 AM
newbie??? Vad får du det ifrån?
mierin (no login)
lillponken, väx upp någon gång va? [nt]
January 30 2001, 12:27 PM
snääääääälla.
*herregud.*
Moridin (no login)
mierin.. lol
March 5 2001, 12:53 AM
Intelligent att klaga på andras språkbruk när man själv inte ens vet att namn inleds med STOR bokstav