Var det någon mer än jag som tyckte att tredje/fjärde (beronde på språk) boken skilde sig från dom två första ? Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad.
mierin (no login)
mja...
January 30 2001, 12:36 PM
jag vet inte riktigt. stilen att skriva kanske var lite annorlunda... jag vet inte riktigt. kommer inte riktigt ihåg.
håller faktiskt på o läsa om serien nu, ska börja på trean om några dagar... ska kolla då.
(no login)
tja
January 30 2001, 4:25 PM
Den är faktiskt väldigt bra men i mina ögon är den ruggigt deprimerande. Det är ju ingen lycklig historia precis
(no login)
sådär...
January 31 2001, 6:51 PM
jag håller på och läser den första boken , på svenska dock, ja jag vet böckerna kan aldrig översättas till svenska osv. iallafall så tycker jag att iallafall den första boken är lite trög och det är liksom inget som går ut på nåt och det är lite rörigt här och där... men pröva du och läs den på engelska. då är den säkert bättre. =)
(no login)
sådär...
January 31 2001, 6:52 PM
jag håller på och läser den första boken , på svenska dock, ja jag vet böckerna kan aldrig översättas till svenska osv. iallafall så tycker jag att iallafall den första boken är lite trög och det är liksom inget som går ut på nåt och det är lite rörigt här och där... men pröva du och läs den på engelska. då är den säkert bättre. =)
mierin (no login)
*håller med...* [nt]
January 31 2001, 9:26 PM
...*definitivt*
En av d bässta serierna i modern tid! (nt) (no login)
---------->
January 31 2001, 10:05 PM
LongFellow (no login)
jap
February 12 2001, 2:59 PM
Den va liksom mera sorgsen....ja tycke int att den va lika bra...den va lite utdragen.