Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Vem hjälpte rand?

March 11 2001 at 3:38 PM
McLaren forever  (no login)

-
Vem var det som hjälpte Rand i Shadar Logoth när han höll på att döda Sammael?

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)

Mordin

March 12 2001, 10:55 AM 

jag skulle tro det var mordin vet dock ej varför....
eftersom det blev en sådan konstig reaktion är deras lanseld möttes när dom attackerade madashar....

Perrin the Wolfman
(no login)

jag har alltid trott

March 13 2001, 9:04 PM 

att det var Lews Therin som hjälpte honom därav att de sköt balefire `n samtidigt men hur lews kom ut vet jag ej men konstiga saker kan hända i shadar logoth

(no login)

.....

March 14 2001, 1:59 AM 

vart tog Lews Therin vägen efteråt isåfall...jag tror starkt på mordin....vad jag mins följde rand efter honom till en gränd sedan stog han inte att finna....vad jag vet känner varken dom som kan leda sadiar eller saidin av när någon leder sanna kraften..så jag tror at det var mordin som gjorde en gateway där ifrån...

(no login)

Moridin, ja...

April 24 2001, 10:28 PM 

Det borde vara Moridin, eftersom Rand dessutom efteråt sa att han inte hade känt saidin i honom när han sköt lanseld, vilket då tyder på att han använde den sanna kraften, vilket som bekannt främst brukas av Moridin.

Moridin
(no login)

Ja

November 10 2001, 3:22 PM 

den Sanna Kraften kan inte kännas av någon som kan leda saidar/saidin. Endast Nae'blis får leda den men alla de förlorade kunde det innn Nae'blis trädde fram. Om ni ursäktar mig går jag och studerar mina saa.

/Nae'blis har talat

Current Topic - Vem hjälpte rand?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement